FoxtroT Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Ja, hur blir man en spelutvecklare!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Går lite utbildningar och söker? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 24 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Går lite utbildningar och söker? Vad för utbildning? IT-programet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 (redigerad) Vad för utbildning? IT-programet? Vissa linjer har ju inriktningar på programering och sådant. Så te x IT-programet ja. Redigerad 24 oktober, 2005 av Bubbli Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 24 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Vissa linjer har ju inriktningar på programering och sådant. Så te x IT-programet ja. Då ska jag gå den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Då ska jag gå den Jag gissade mest på det. Men det låter ju ganska rimligt. Men man är ju inte garanterad ett jobb efter gymnasiet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Finns ju datorspelshögskolor i Skövde o Umeå... Jag ska dit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Då ska jag gå den Du tror du inte kommer tröttna på datorer om du ska hålla på med det hela livet? Liksom.. Näe fyfan, jag vill chansen och gå ECIT om jag ville, men om man är 50, designa spel osv ? Näe, då är jag hellre lärare eller något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 Man borde väll gå Teknik om man vill programmera? Iaf på vårat gymnasie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 (redigerad) Fryshuset i stockholm har en gymnasie utbildning för spel programering. sen läste jag att Dice söker nya programerare Redigerad 26 oktober, 2005 av Danne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 Finns ju datorspelshögskolor i Skövde o Umeå... Jag ska dit Själv bor man I Umeå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 Finns någon utbildning i Varberg eller Falkenberg, en av mina kompisar har tänkt på att kanske välja den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 Går man NV eller Teknik kan man bli vad man vill. Och sen beror det också vad du vill göra, om du vill programmera ska du väl läsa det. Om du vill bli 3D- artist får du väl gå någon Media- linje? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyemon Skrivet 27 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2005 (redigerad) Skulle läsa spelutvekling på gymnasiet där jag bor, men doms krav var att läsa minst D matte. det orkar jag inte... Redigerad 27 oktober, 2005 av Zyemon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 27 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2005 Skulle läsa spelutvekling på gymnasiet där jag bor, men doms krav var att läsa minst D matte. det orkar jag inte... Du kanske skulle bättra på din svenska också.. Det är "deras" inte "doms" . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 27 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2005 (redigerad) Skulle läsa spelutvekling på gymnasiet där jag bor, men doms krav var att läsa minst D matte. det orkar jag inte... Matte D? Oj, så imponerande... Blir färdig me de nästa månad, sen ska jag läsa matte Diskret och Matte E. Funderar på att skita i Matte E o ta nåt annat. Redigerad 28 oktober, 2005 av darkjak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 27 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2005 Matte D? Oj, så imponerande... Blir färdig me de nästa månad, sen ska jag läsa matte Diskret och Matte E. Funderar på att skita i Matte D o ta nåt annat. OMFG akta överseriös med diskret! /me springer ut och bränner alla matteböcker han kommer åt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Matte D? Oj, så imponerande... Blir färdig me de nästa månad, sen ska jag läsa matte Diskret och Matte E. Funderar på att skita i Matte E o ta nåt annat. Vad är det för skillnad på "vanlig" matte? jag har bara gjort matte A men det är bara för att det är så tråkigt. jag fick VG i 9:an och G i 1:an men läraren sa att jag igentligen skulle få ett VG. hade jag tyckt att matte var roligare kanske jag skulle få ett VG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts