Jansson Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 (redigerad) Jag har letat på gta sajtens nyheter man hittar den inte kan nån lägga upp sidan plzzz jag vill så gärna köra multi!! eller asså satt jag och en kompis till kan köra på samma dator går det?? i så fall kan ni lägga upp sidan.... Redigerad 24 oktober, 2005 av Jansson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 (redigerad) Menar du denna ? http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...opic=34711&st=0 Redigerad 24 oktober, 2005 av Master_812 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jansson Skrivet 24 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 JAA OM DET ÄR MULTI PLAYER PÅ DEN SÅ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mutzie Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Eller menar du så att man kan köra 2 players som på ps2 så finns en beta mod här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts