Moongoose Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Vem fan handlar på konsum? ica är det som gäller! Känns bra att gamla sedlarna blir ogilltliga, men 50-öringarna är väl shit the same? avskaffa 50-öringarna helt istället Men, hur ska man då kunna få tillbaka 50 öre om någonting kostar 99,50 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Men, hur ska man då kunna få tillbaka 50 öre om någonting kostar 99,50 ? Det är ju det man inte får ifall man avskaffar 50-öringarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Man avskaffar ju bara dom silvriga 50 öringarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 (redigerad) Man avskaffar ju bara dom silvriga 50 öringarna Jag citerar mig själv: Känns bra att gamla sedlarna blir ogilltliga, men 50-öringarna är väl shit the same? avskaffa 50-öringarna helt istället Redigerad 25 oktober, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 (redigerad) Håller med totalt... De tar bara onödig plats... Och moongoose, det är väl skitsamma om något kostar 50 öre mer eller mindre Redigerad 25 oktober, 2005 av samool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Jag citerar mig själv: Men tänk på allt smågodis som kostar 50 öre då, ska man då behöva höja det till en krona? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Men tänk på allt smågodis som kostar 50 öre då, ska man då behöva höja det till en krona? Köper inte 50-öresgodis, så det är inte mitt problem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Köper inte 50-öresgodis, så det är inte mitt problem Så du köper aldrig tuggummi? eller liknande??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 (redigerad) Så du köper aldrig tuggummi? eller liknande??? Nej. isf extra, dom kostar mer än 50öre Redigerad 25 oktober, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Så du köper aldrig tuggummi? eller liknande??? BAH! Tuggummi köps i 500 pack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Men tänk på allt smågodis som kostar 50 öre då, ska man då behöva höja det till en krona? Två för en krona? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Två för en krona? Om man bara vill ha en dåra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Om man bara vill ha en dåra? Då ställs man inför ett svårt dilemma. Köpa två? Inte köpa någon alls? Köpa en men betala för två? Springa gråtandes hem till mor och far och berätta om det psykiska lidandet man ställts inför, efter att staten tagit bort 50-öringen? Det finns fler alternativ, några som rör sprutor och skalbaggar, men dom tar vi inte upp nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Då ställs man inför ett svårt dilemma. Köpa två? Inte köpa någon alls? Köpa en men betala för två? Springa gråtandes hem till mor och far och berätta om det psykiska lidandet man ställts inför, efter att staten tagit bort 50-öringen? Det finns fler alternativ, några som rör sprutor och skalbaggar, men dom tar vi inte upp nu. Woho äntligen, humor á la Funnylin. Vart har du varit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Jag har en gammal hundralapp och tjugolapp någonstans men jag tänker inte lösa in dem, förr eller senare blir det ju samlarvärde på de gamla sedlarna. Nja.. inte i våra liv.. Tror jag inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Har en 50-öring från 1940.. Innehåller äkta silver Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Nja.. inte i våra liv.. Tror jag inte Varför skulle det inte bli det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 (redigerad) Varför skulle det inte bli det? För att minst 2 miljoner andra invånare i Sverige tänker likadant tror jag. Jag har 500 Mark (Finlands förra valuta) som jag glömde växla mot Euro Redigerad 25 oktober, 2005 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Varför skulle det inte bli det? För att de där pengarna kommer vara väldigt lika de nyare.. Sedan så är ju inte de gamla 5-kronorna, eller varför inte de gamla 10-öringarna värda massa pengar ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 25 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Där kom Funnylin med ett kul skämt igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts