Elander Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Hej! Är det någon som har testat Ragdoll kung fu,som använder source motorn?? om ni har,är det kul? är det värt att betala 15 dollar för? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Nej det är inte värt pengarna enligt mig, jag tycker spelet var dåligt och alldeles för barnsligt för mig smak, lägg pengarna på exempelvis pennor eller mattor istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Nej det är inte värt pengarna enligt mig, jag tycker spelet var dåligt och alldeles för barnsligt för mig smak, lägg pengarna på exempelvis pennor eller mattor istället. Who can resist tha matts and penns? The power of Christ compels you, the power of Christ!... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Testade det förut, tyckte att spel idén kändes spännande, Men tyvärr var spelet riktigt kasst, inte värt att slösa ett öre på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 24 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Finns det inget demo på det eller något sånt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Tycker inte att det var värt pengarna, spelade det i typ 10 min. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Spelet är sådär Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Det var riktigt jävla dåligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Det ser tråkigt ut och inte fan tänker jag betala 15dollar för att testa det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Betalar inte ETT öre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Hej! Är det någon som har testat Ragdoll kung fu,som använder source motorn?? om ni har,är det kul? är det värt att betala 15 dollar för? Det är riktigt jävla uselt, UNDVIK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krull Skrivet 27 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2005 (redigerad) Har varit nära på att köpa det, men läste lite här så var jag inte så nu är jag inte sugen längre Redigerad 27 oktober, 2005 av krull Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts