GiZmo Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 (redigerad) Vi har en ppgift i skolan där vi ska skapa en konto som endast har rättigheter att använda Internet Explorer... man ska inte kunna göra nått annat! Någon som vet hur vi ska göra? Använder Windows XP Pro (SP2) Edit: Oj, skulle kanske skrivit i Datorhjälps tråden :"> Redigerad 24 oktober, 2005 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Det var nåra som hackade datorerna i min skola Jag har lärt mig lösen på internet, så jag har inga spärrar Kolla när en lärare håller på med spärrning av aker, kom ihåg lösenordet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 (redigerad) Sniper, det var nog inte riktigt hans fråga....Han vill nog ha ett "account" som bara kan använda IE, som en uppgift? Redigerad 24 oktober, 2005 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 24 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 (redigerad) Helt rätt! Edit: Tror nästan att vi har löst de nu.. men har nån ett tips så är de bara att säga Redigerad 24 oktober, 2005 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Jag skulle ha frågat min bror, men han jobbar nu...har du testat google? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 (redigerad) Fan va gott GiZmo, nu slipper jag och Bosse göra en tråd om det här. Edit: GiZmo om du har löst det så får du ta dig in hit och visa hur fan man ska göra, pallar inte ropa efter dig. Redigerad 24 oktober, 2005 av aKi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Fan va gott GiZmo, nu slipper jag och Bosse göra en tråd om det här. Edit: GiZmo om du har löst det så får du ta dig in hit och visa hur fan man ska göra, pallar inte ropa efter dig. Känner ni varandra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Känner ni varandra? Nej vi går bara i samma klass. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bosse Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Känner ni varandra? Mjo, vi går i samma klass. Men vi tycker inte om varandra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 24 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 btw, de funkade inte som vi hade tänkt oss.. Dock fick vi reda på ett bra program "Security Administrator" där man kan göra det i! Går att ändra de mesta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts