Crusader Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 (redigerad) Vilka XBox 360 spel är du mest sugen på? Här är min lista: 1. HALO 3 (Jag gråter om näterna efter det. HALO 1 och 2 är 2 av de bästa spelen jag har spelat NÅGONSIN) 2. The Elder Scrolls IV: Oblivion (Hoppar upp och ner och fnittrar. Gigantisk fantasy värld med fantastisc musik, episk story och mycket frihet) 3. Lost Odyssey (3 gudar: Hironobu Sakaguchi (Final Fantasy (Alla spelen): game designer, Akira Toriyama (Chrono Trigger, Dragonball, Dragon Quest 4-7): character illustrations och design, Nobuo Uematsu (Final Fantasy (Alla spelen), Chrono Trigger, Kingdom Hearts II): Soundtrack. (Vad mer behöver man veta)) 4. Fable 2 (Större med mer frihet, hoppas jag. Yaaay!) 5. Blue Dragon (Se [3.]) (Edit: Gears of War glömde jag ju. Blev besviken på de gameplay filmerna jag såg (Inte för att det var TPS) så jag vet inte riktigt vart jag ska sätta den. Likadant med Alan Wake som jag också längtar efter mycket men som vi inte ens vet hur man kommer spela det.) Edit: Om nån är intresserad så finns det en Lost Odessey trailer HÄR! Redigerad 24 oktober, 2005 av Crusader Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Är nog bara ett enda spel jag kikat lite närmare på och som jag är väldigt sugen på, och det är The Elder Scrolls IV: Oblivion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 1. Battlefield 2: Modern Combat - BF2 från pc plus nya lag och fordon. och har kraft att prestera bättre grafik än PC verisionen. 50spelare online. 2. Halo3 - Behöver jag säga mer? 3. Oblivion - Kolla hur det ser ut! Skit snyggt med andra ord.. 4. Ghost Recon 3 - GR 2 var jättebra tror detta kan bli bättre med ny grafik och effekter med 50spelare online. 5. Gears of War - Liknar Halo fast i tredjepersons skjutare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Är väll bara Oblivion och Battlefield 2 modern combat. har inte tittat på något annat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Kommer inte att köpa krysslådan 2 iof, men det finns ett spel jag verkligen önskar släpptes till PC. Mass Effect! Mmm... Bioware!!! Men det kommer inte släppas till PC, så fuck that. Får väl längta efter Dragon Age ist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 1. Oblivion 2. Halo 3 3. Dead Rising 4. Alan Wake 5. UT 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 24 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 5. Gears of War - Liknar Halo fast i tredjepersons skjutare. Är det ett TPS??? Har bara sett den gammla trailern och den visade ju FPS delar. Iallafall, är väldigt intresserad av Gears of War med. Fattar inte att jag glömde det på min lista. När det stod som flaggskepp (Innan det blev flyttat till 2006) och innan jag fick Oblivion-sjukan så var Gears of War det spelet jag planerade att köpa först. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 (redigerad) Jag tänker inte köpa nån kryssislådis men det finns väl flera intressanta spel, t.ex. Oblivion såklart (som kanske kommer till PS3), Halo 3 (kommer förstås inte till PS3) och Condemned(som kommer till PS3). Redigerad 24 oktober, 2005 av Matteus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 24 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Har kollat Gears of War gameplay filmer nu och det är ju TPS, som du sa. Blev faktiskt besviken. Inte för att det är TPS utan på grafiken. Så plastigt vissa saker och andra saker ser riktigt dåligt ut (Blodet, växter) men det var ju också en väldigt tidigt gameplay film som säkerligen hade grafiken på det lägsta och kvaliteen på filmen var väl inte den bästa. Kommer nog se bättre ut sen, hoppas jag. Varelserna och människorna såg ju riktigt bra ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Ska inte skaffa 360 men Oblivion ska jag skaffa till dator. Sen vill jag såklart att min kompis skaffar Halo 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 (redigerad) 1. The Elderscrolls IV - Oblivion 2. "Det ryktade massiva online-spelet som ska utspelas in en futuristisk stad från skaparna av GTA1" 3. Condemned 4. UT2007 5. Halo 3 Redigerad 24 oktober, 2005 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 2. "Det ryktade massiva online-spelet som ska utspelas in en futuristisk stad från skaparna av GTA1" Real Time Bullitin? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Halo 3 och det där 3 days to Las Vegas eller vad det heter: Och mabye Tony Hawks American Wasteland (?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 De som lockar mest tycker jag är: 1. The Elder Scrolls IV: Oblivion 2. Perfect Dark Zero 3. Dead Or Alive 4 4. Gears Of War 5. Condemned: Criminal Origins Måste ha en Xbox 360 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Real Time Bullitin? ...aah, det kanske är det jag menar joo det är det nog Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Halo 3 och det där 3 days to Las Vegas eller vad det heter: Och mabye Tony Hawks American Wasteland (?) 2 days to Vegas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 2 days to Vegas Tack för rättningen... Måste ha det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 (redigerad) Dubbelpost Redigerad 25 oktober, 2005 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 1. Alan Wake 2. Shadowrun 3. PDZ 4. Dead or Alive 4 5. Kameo: Elements of Power or Whatever it's Called Again Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 27 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2005 Topp5? Ifall jag skulle köpa den skulle det vara: 1)Shenmue III 2)Shenmue IV 3)Shenmue V 4)Perfect Dark Zero 5)Microsoft quit producing gamesmachines: episode I Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts