Xogede Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Bästa sättet att kontrollera sina drömmar "fullt" är att sova på dagen i en så obekväm soffa och position som möjligt. Jag har lyckats en gång, och ni kan ju gissa vad jag drömde om? Fel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 [Hade Biologi och gick igenom detta]En dröm kan vara från 10 minuter till 1 timme. Man drömmer i snitt 5-10 drömmar/natt[/Hade Biologi och gick igenom detta] Jag lyssnade iaf på radio.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Är inte sista drömmen alltid längst ? Har för mig att jag läste det på en sida för nått tag sen .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Jag har kommit på att jag drömt en gång... gud jag önskar jag gjorde det varje natt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts