Bubbli Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Finns det något som gör att man kan bestämma vad man ska drömma? Liksom... Ni fattar? Det skulle vara lite skoj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Ligga och tänka på en och samma sak tills man somnar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Finns nån sida där de står hur man ska gö o så.. men vetifan hur man ska göra.. verkar rätt grymmt o kunna bestämma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Tänka på en sak jättelänge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Ligga och tänka på en och samma sak tills man somnar? Det kommer troligtvis (?) inte att fungera.. En dröm som verkar vara 2-5 min, är vanligtvis 1 min ungefär, man uppfattar den snabbare.. Varje natt drömmer man minst 3-4 drömmar, Om man börjar med att tänka på en sak som man vill drömma om, så kanske man gör det. Men man kommer nog inte ihåg den när man väl vaknar, för då har det ju gått ett antal timmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Ligga och tänka på en och samma sak tills man somnar? Haha ja det funkar lite typ som när jag går hela dan otänker hur jag ska modelera något o sen såver så drömmer jag att jag gör det skit bra o det blir skit fint å e jätte nöjd men så vaknar jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Ligga och tänka på en och samma sak tills man somnar? Tror han menar så han bestämmer helt.. asså så när han sover o drömmer.. så kan han tänka "öj fan va grymmt, jag drömmer nu, men jag e medveten om de.. nu vill jag flyga *testar o flyga* wow de funkar.. de här måste ja berätta på gtasajten när ja vaknar" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 23 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Nja, inte riktigt så... Men liksom. Att man kanske vill drömma att man gör något kul. [insert kul grej här] och så drömmer man det liksom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Det kommer troligtvis (?) inte att fungera.. En dröm som verkar vara 2-5 min, är vanligtvis 1 min ungefär, man uppfattar den snabbare.. Varje natt drömmer man minst 3-4 drömmar, Om man börjar med att tänka på en sak som man vill drömma om, så kanske man gör det. Men man kommer nog inte ihåg den när man väl vaknar, för då har det ju gått ett antal timmar. Jag vet, det är bara den sista drömmen man oftast kommer ihåg. Men jag är inte helt säker på om det fungerar det jag tänkte på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Tror han menar så han bestämmer helt.. Det går väl inte? Eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Dubbelpost av en mod Jag vill också kunna styra mina drömmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 (redigerad) Jag vet, det är bara den sista drömmen man oftast kommer ihåg. Men jag är inte helt säker på om det fungerar det jag tänkte på. Jo men det kan fungerara.. Det har det faktiskt gjort för mig nån gång.. Så du har rätt också.. Men det jag menade var att det kanske inte alltid fungerar för man försöker tänka på något speciellt ända tills man somnar.. Jag har försökt, men det bara lyckats högast 1 av 20 gånger typ. Ibland har det även hänt av en slump.. Edit: Gunde: Vad gör det om en moderator dubbelpostar? -- Tror inte det går att kontrollera sina drömmar HELT.. Redigerad 23 oktober, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Dubbelpost av en mod Har sett att vissa har sagt samma sak till KalleR, och jag undrar även jag, vad är det som är så märkvärdigt med det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 (redigerad) Har för mig det kallas klardrömmar eller "lucid dreams", ska kolla om jag kan hitta mer info. *edit http://www.dreamviews.com http://www.ld4all.com Redigerad 23 oktober, 2005 av BigBear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Eller "lucida drömmar", läste om det i Illustrerande Vetenskap en gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Jo men det kan fungerara.. Det har det faktiskt gjort för mig nån gång.. Så du har rätt också.. Men det jag menade var att det kanske inte alltid fungerar för man försöker tänka på något speciellt ända tills man somnar.. Jag har försökt, men det bara lyckats högast 1 av 20 gånger typ. Ibland har det även hänt av en slump.. Edit: Gunde: Vad gör det om en moderator dubbelpostar? -- Tror inte det går att kontrollera sina drömmar HELT.. Haha, har försökt ungefär varenda natt sedan några år att tänka på något speciellt innan jag somnar för att kanske förhoppningsvis att drömma om det. Har inte funkat vad jag märkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Haha, har försökt ungefär varenda natt sedan några år att tänka på något speciellt innan jag somnar för att kanske förhoppningsvis att drömma om det. Har inte funkat vad jag märkt. Okei- -- Jag antar det inte finns nå't sätt att komma på att tänka på en sak när man sover och ska till att vakna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Haha, har försökt ungefär varenda natt sedan några år att tänka på något speciellt innan jag somnar för att kanske förhoppningsvis att drömma om det. Har inte funkat vad jag märkt. Vad är det för dröm som är så intressant att du försökt dig på att drömma den i flera år? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Vad är det för dröm som är så intressant att du försökt dig på att drömma den i flera år? Alltså, inte exakt samma. Men måste sitta och plugga in samma skit hela tiden för att det kanske skulle funka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 ...En dröm som verkar vara 2-5 min, är vanligtvis 1 min ungefär, man uppfattar den snabbare.. Varje natt drömmer man minst 3-4 drömmar... [Hade Biologi och gick igenom detta]En dröm kan vara från 10 minuter till 1 timme. Man drömmer i snitt 5-10 drömmar/natt[/Hade Biologi och gick igenom detta] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts