D.E Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 TACK för att du drog upp den här tråden zamco! Har länge undrat vad detta spel hette. Spelade det en stund när jag var mindre, minns att man kunde kolla ner och se karaktärens boobs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 14 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2006 TACK för att du drog upp den här tråden zamco! Har länge undrat vad detta spel hette. Spelade det en stund när jag var mindre, minns att man kunde kolla ner och se karaktärens boobs. Även känt som bröst i Sverige. Spelet var lite segt i början. Så jag stängde av. Kanske ska prova någon gång igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
D.E Skrivet 14 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2006 Även känt som bröst i Sverige. Jaja, whatever. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts