Moongoose Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Aha, aja.. SNART! På torsdag Btw, när jag var i NY, såg jag det avnsittet före er alla andra i Sverige (Det som gick då) Nr 4 tror jag det var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 På torsdag Btw, när jag var i NY, såg jag det avnsittet före er alla andra i Sverige (Det som gick då) Nr 4 tror jag det var. Well jag hittar då det i busken dagen efter så same shit.. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Well jag hittar då det i busken dagen efter så same shit.. =) Du hittade* Har iofs ej hittat det sj ;_; Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Hur många här ska se Tommy Lee Goes To Collage ikväll då? Det ska jag iaf göra definitivt, fast det krockar med Paradise Hotel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Hur många här ska se Tommy Lee Goes To Collage ikväll då? Det ska jag iaf göra definitivt, fast det krockar med Paradise Hotel. Pa..Pa..Pa.. Paradise Hotel? Tar hellre Tåmmy Lii =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Hur många här ska se Tommy Lee Goes To Collage ikväll då? Det ska jag iaf göra definitivt, fast det krockar med Paradise Hotel. Intressanta program du följer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Jag får nog fatiskt göra så att jag spelar in Paradise, men jag vet inte, Tommy Lee programet ska inte vara så bra... Funnylin: Jag säger bara en sak, SLUTA. Jag kan inte råför att jag tittar på sånt skit, det är beroendeframkallande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 A-Team är det enda programmet som jag orkar följa. Håller fortfarande måttet än idag. Hur kan man inte älska en serie där eldstrider bryter ut titt som tätt, fast ändå lyckas hålla dödsantalet på noll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GrandTheftCarl Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 HAHA fan va kul att det finns fler OC-nördar på det här forumet! själv är det snart dags att beställa säsong 2 på dvd. Benvit: du har ju lindsay lohan där på din lilla bild, visst är lindsay i OC lik lindsay!? det MÅSTE vara en av väldigt många OC-konspirationer, ungefär som the valley! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 HAHA fan va kul att det finns fler OC-nördar på det här forumet! själv är det snart dags att beställa säsong 2 på dvd. Benvit: du har ju lindsay lohan där på din lilla bild, visst är lindsay i OC lik lindsay!? det MÅSTE vara en av väldigt många OC-konspirationer, ungefär som the valley! Beställa? Gå ut på stan och köp om du en trogen OC:are är... The Valley? Menas med det? Vad för konspiration? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 (redigerad) Herregud snart kommer det bli någon jävla tävling om vem som är mest trogen OC:are. Spela roll, gilla skiten istället. Men bara så alla vet så är jag den som gillar Lost mest i forumet och det är jag som är Lostkungen här! Trogen Lostare som jag är. Redigerad 1 november, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 (redigerad) Herregud snart kommer det bli någon jävla tävling om vem som är mest trogen OC:are. Spela roll, gilla skiten istället. Men bara så alla vet så är jag den som gillar Lost mest i forumet och det är jag som är Lostkungen här! Trogen Lostare som jag är. Pah! Du har ingen chans mot Funny... Redigerad 1 november, 2005 av Matteus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 (redigerad) The Valley? Menas med det? Vad för konspiration? "The Valley" är väl den där såpan som tjejerna i O.C är besatta av? Pah! Du har ingen chans mot Funny... Haha! :"> Redigerad 1 november, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Pah! Du har ingen chans mot Funny... Tyvär så vet jag det. Jag retade O.C tävlarna lite bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 "The Valley" är väl den där såpan som tjejerna i O.C är besatta av? Som en av dom är besatt av, ja. Men konspiration? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Som en av dom är besatt av, ja. Men konspiration? Ständiga konspirationer håller humöret uppe, som David Icke brukar säga. Rymdödla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GrandTheftCarl Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 DUU! jag är faktiskt mest besatt av OC här! vänta är det bra ?! Konspirationen: Skådespelaren Lindsay Lohan är fruktansvärt lik tjejen som dyker upp avsnitt tre säsong två i OC. Tjejen "råkar" heta Lindsay! Sammanträffande? Ok, konspiration var lite fel ord men det är fortfarande rätt intressant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 DUU! jag är faktiskt mest besatt av OC här! vänta är det bra ?! Konspirationen: Skådespelaren Lindsay Lohan är fruktansvärt lik tjejen som dyker upp avsnitt tre säsong två i OC. Tjejen "råkar" heta Lindsay! Sammanträffande? Ok, konspiration var lite fel ord men det är fortfarande rätt intressant Jag, är mer besatt av The O.C... Nehe, det tänkte jag absolut inte på såfort jag såg henne Och Alex är lik en porrstjärna( skämt åsido), då betyder det att de vill att vi ska kolla på porr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Grattis världen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 GrandTheftCarl: Lite lik men inte extremt, bara färgen på håret och fräknarna, men hon är söt okcså =) Moongoose: Nä, jag hittar det i busken dagen därpå och hittade jag det också =P Pah, Jag är mest besatt av OC, plz niggaz.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts