SAAB Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 Var det inte Hongkong hon vaknade i? Kanske de var. Kommer inte heller riktigt ihåg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Får väl tipsa om Måndagens avsnitt av CSI. Tror jag. Tarantino gräver ner en av killarna i CSI-gruppen. Jämrans vad elakt. Bad Tarantino, bad. Strax börjar den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Strax börjar den Och nu har den slutat. Bra avsnitt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Riktigt riktigt riktigt bra =) Spoilade mig själv innan avsnittet ;_; Gick in på CSIs sida.. Tarantino gjorde ett bra jobb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bíg_mamá Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Jackass på MTV tror att de börjar typ 21:40 varje dag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GrandTheftCarl Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 (redigerad) OC jag vet, jag är inte stolt men är man beroende så är man. Varje avsnitt vill man se vad som händer i nästa! Rätt skum ordföljd där på sista meningen Redigerad 1 november, 2005 av GrandTheftCarl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Jackass på MTV tror att de börjar typ 21:40 varje dag 22.00 enligt tvprogram.nu * .21.40 är det southpark Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Debatt Tid: 22:00 - 23:00 1/11 Samhällsprogram. Direkt och aktuellt med Lennart Persson. Del 4 av 11. Är eko reko? Larm om bakterier i köttfärsen, läkemedelsförgiftat kött, vatten i kycklingarna och grönsaker utan näring har gjort att ekologisk mat blivit kvalitetsmedvetna konsumenters självklara val. Men är valet verkligen så självklart? - Ja, krav-mat är nyttigare på alla sätt, säger Kristina Belfrage, doktorand på Statens Landsbruksuniversitet (SLU). - Det är snarare krav-maten som är skadlig, både för hälsan och miljön, säger Rune Andersson, professor SLU. Debatt och telefonväkteri om maten. I studion dessutom Anna-Lena Larsson, fd jordbrukare Ljugarn, Johan Beck-Friis, djurskyddsexpert, Ann-Christin Nyqvist, jordbruksminister och Lena Söderberg, vd Krav. Ska gravida missbrukare spärras in för barnets bästa? Enligt Alkoholkommitten fortsätter var tredje kvinna att dricka alkohol efter att hon fått veta att hon är gravid, och varje år föds ett hundratal barn i Sverige med alkholskador. - Kvinnor med grava alkoholproblem bör tvångsvårdas under graviditeten för att skydda det ofödda barnet, anser barnpsykologen och riksdagsledamoten Marita Aronson (fp). Ska gravida missbrukare spärras in för barnets bästa? Eller är tvångsvård integritetskränkande? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Lost @ Tv4, Onsdagar 21:00 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 OC jag vet, jag är inte stolt men är man beroende så är man. Varje avsnitt vill man se vad som händer i nästa! Rätt skum ordföljd där på sista meningen Om du vill veta kallas det "Cliff Hanger" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Lost Grattis Världen Stockholm Live Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 OC jag vet, jag är inte stolt men är man beroende så är man. Varje avsnitt vill man se vad som händer i nästa! Rätt skum ordföljd där på sista meningen Wow Äntligen! En trogen OC:are Kan bara säga att de kommande avsnittet är skitbra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GrandTheftCarl Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Wow Äntligen! En trogen OC:are Kan bara säga att de kommande avsnittet är skitbra AA har kollat igenom hela första säsongen senaste tre veckorna! Underbar serie som har allt, musiken, skådisarna manus osv. Följer du det som går på tv eller laddar du ner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 AA har kollat igenom hela första säsongen senaste tre veckorna! Underbar serie som har allt, musiken, skådisarna manus osv. Följer du det som går på tv eller laddar du ner? Både och Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Vafferfasen! Jag är ju trogen O.C-are!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Vafferfasen! Jag är ju trogen O.C-are!!! Visste ej :"> Yay! Vi är tre (?) mot resten som kollar på Lost! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Visste ej :"> Yay! Vi är tre (?) mot resten som kollar på Lost! Urk, lost är skit, jävla masspsykos. gläsch.. Jag väntar som galen på ep The.O.C.S03E05.HDTV.XviD-LOL!!! Jävla bajs.. Amerikanarna har ju något sånt där uppehåll, har inte riktigt förstått men.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 (redigerad) OC jag vet, jag är inte stolt men är man beroende så är man. Varje avsnitt vill man se vad som händer i nästa! Rätt skum ordföljd där på sista meningen Säsong ett var bra. Säsong två var bläh (hamstersoppa), stod bara ut med halva. Redigerad 1 november, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Urk, lost är skit, jävla masspsykos. gläsch.. Jag väntar som galen på ep The.O.C.S03E05.HDTV.XviD-LOL!!! Jävla bajs.. Amerikanarna har ju något sånt där uppehåll, har inte riktigt förstått men.. Den 3 Nov kommer den igen =) Men, det är någon tittarmätning då (läst lite i losttråden och sett, tror jag) så det är därför det icket sänds. @Funny: Nej :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Den 3 Nov kommer den igen =) Men, det är någon tittarmätning då (läst lite i losttråden och sett, tror jag) så det är därför det icket sänds. @Funny: Nej :'( Aha, aja.. SNART! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts