Carolus XII rex suenica Skrivet 20 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2003 DODB.Connection.1 error '80004005' SQLState: 37000 Native Error Code: -3100 [iNTERSOLV][ODBC SequeLink driver][ACCESS][Microsoft][ODBC Microsoft Access Driver] Syntax error (missing operator) in query expression '136 42'. /tavling2.asp, line 225 vart mina svar skickade nu efter jag tryck på "skicka" stod det sådär! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 22 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2003 hallo för fan! vart det rätt eller fel?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 22 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2003 Ingen aning Testa igen... måste varit ett tillfälligt fel? Dina uppgifter är inte sparade i databasen iaf... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 24 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2003 Ok tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 25 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2003 jag gjorde om tävlingen, samma sak hände! :'( då kan inte jag vara med i tävlingen! but life goes on! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 25 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2003 Skumt, för 103 andra har det fungerat Skicka mig ett PM med alla uppgifter så fixar jag det. Skriv ihop svaren så det blir typ såhär: 253422351123.... (alla 50) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 25 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2003 Skumt, för 103 andra har det fungerat Skicka mig ett PM med alla uppgifter så fixar jag det. Skriv ihop svaren så det blir typ såhär: 253422351123.... (alla 50) 103 min chans att vinna är nog inte så stor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 25 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2003 Skumt, för 103 andra har det fungerat Skicka mig ett PM med alla uppgifter så fixar jag det. Skriv ihop svaren så det blir typ såhär: 253422351123.... (alla 50) 103?...Oj....min chans att vinna är nere på noll...*SUCK*....men som näst ovanstående sa...life goes on!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 25 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2003 103 min chans att vinna är nog inte så stor Hehe...såg inte din....dom blev ju rätt lika!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 25 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2003 Nja, säg inte det, det är fortfarande de med mest kunskaper som vinner! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 25 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2003 Nja, säg inte det, det är fortfarande de med mest kunskaper som vinner! jo... men jag var för lat för att ta reda på det jag inte kunde, (och det var ganska mycket) så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 25 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2003 jo... men jag var för lat för att ta reda på det jag inte kunde, (och det var ganska mycket) så... Samma här!...fast ändå kändes det som det gick rätt bra!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 26 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2003 Aja jag struntar väll i tävlingen då, jag har endå inte gta vc så jag lär ju ha fått ytterst få rätt när det gällde dom bitarna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2003 Aja jag struntar väll i tävlingen då, jag har endå inte gta vc så jag lär ju ha fått ytterst få rätt när det gällde dom bitarna... jag har inte heller vc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 26 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2003 jag har inte heller vc Hur kändes det för dig när du svarade på dom frågorna??? för mig var det bara gissningar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 26 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2003 Jag gissade oxå på VC frågorna Men imorrn skaffar jag ps2 och VC !!!!!!! ahah hur många gånger har jag sagt det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts