Mathias Skrivet 27 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2005 Om man gör hus och andra "ganska fyrkantiga saker" är det lätt, men det grim gör är riktigt svårt!!! fattar inte hur han kan få d så jävla snyggt Han använder inte sketchup. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 27 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2005 Jesper gör karta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe947 Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Gör typ huset i skolan... Har villadesign som individuellt val. Kommer ha det nästa gång på onsdag. Tror huset blir färdigt då, med undantag för texturerna... Men som sagt, släng upp bilderna på GTA:Swes forum... Kommer det att komma ett Svenskt GTA? .. :S Aja.. Länk till det forumet?.. P.s.. Doonkey Asa.Snyggt hus Men Tyvärr kan jag inte fast än jag väldigt gärna skulle vilja vara med.. xD .. Kan inte modda xD … Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe947 Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Väldigt enkelt enligt mig. jag kan ej göra bra saker men ändå lätt att lära sig. gjorde en busskur http://img470.imageshack.us/img470/8954/busskur9xb.jpg Asa Snygg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Veej the sims Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 (redigerad) Veej the sims =P Lol Men, jag kanske ska börja på ett hus vet inte än. Edit: qouad_Gta: Grim använder väll visst Sketchup? Redigerad 28 oktober, 2005 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flamman Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Kände för att visa lite hur köket ser ut på mitt hus: *Jag bygger bara för att det är kul* http://img432.imageshack.us/img432/1172/kks0ju.png Ledsen för förjäv*a stor bild, men blev nått fel vid sparningen :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 qouad_Gta: Grim använder väll visst Sketchup? Okej jag trode han använde 3DSMAX eller vad det heter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Okej jag trode han använde 3DSMAX eller vad det heter Nej jag använder sketchup, jag har bara lärt mig använda det, för många använder det utan att dom vet hur man ska göra för att det inte ska addas poys som inte syns osv, men jag har lärt mig hur man ska göra så det blir en fin polycount med höga detaljer ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Kommer det att komma ett Svenskt GTA? .. :S Aja.. Länk till det forumet?.. P.s.. Doonkey Asa.Snyggt hus Men Tyvärr kan jag inte fast än jag väldigt gärna skulle vilja vara med.. xD .. Kan inte modda xD … Nä, inte ett Svenskt GTA, men en mod som får allt att kännas mer svenskt. www.gta-sweden.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Vilket program använder du då, grim? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
syyyg Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Började också på ett hus nu, men efterssom ni tjatade om kök så började jag med vardagsrummet/(teknikrummet? ) http://img401.imageshack.us/img401/8122/namnls9rc.png Fick även med stereon jag pratade om i början av tråden *EDIT* Ursäkta för stenbritstarna till soffor :"> Hur gjorde du det lilla bordet mellan sofforna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
syyyg Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Kände för att visa lite hur köket ser ut på mitt hus: *Jag bygger bara för att det är kul* http://img432.imageshack.us/img432/1172/kks0ju.png Ledsen för förjäv*a stor bild, men blev nått fel vid sparningen :'( Hur gjorde du barstolarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts