Donkeey Skrivet 26 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 Började också på ett hus nu, men efterssom ni tjatade om kök så började jag med vardagsrummet/(teknikrummet? ) http://img401.imageshack.us/img401/8122/namnls9rc.png Fick även med stereon jag pratade om i början av tråden *EDIT* Ursäkta för stenbritstarna till soffor :"> Det är lugnt.. mina soffor ser också ut så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 Är inte klar med kartan men när den är det så lägger jag till den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 Yehep, Casa De Jazz kök är färdigt. Kommer dock tillkomma en Växt, några tidningar, kryddor och några slevar när resten av huset är klart. Säg vad ni tycker. Notera att detta är min första modd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tossie Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 Fint här e mitt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mutzie Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 När man ser alla eras känns de ju lite onödigt att göra mitt:) Men jag har ju inte använt sketchup så mycket. Har använt de kanske fyra gånger. Jag ska nog fortsätta ändå, de blir ju bättre med tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 (redigerad) Har fått in tv(med ps2 och spel ) 2 soffor 1 bord ser inte bra ut men det e min första grej i sketchup någonsin btw, snyggt kontor fått in en stereo nu (inte färdig texturerad men ändå) http://img129.imageshack.us/img129/8905/huset9ma.jpg Redigerad 26 oktober, 2005 av qouad_Gta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
speedez Skrivet 27 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2005 Nice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 27 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2005 Klickar du "Add this attachment" innan du skickar posten? I vilket filformat är bilderna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 27 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2005 Klickar du "Add this attachment" innan du skickar posten? I vilket filformat är bilderna? JPG. Varför funkar ej BM? Har alltid undrat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 27 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2005 Jag laddar upp alla bilder på imageshack sen länkar till dme inom grejer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 27 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2005 Är SketchUp enkelt att använda eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 27 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2005 Är SketchUp enkelt att använda eller? ganska lätt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 27 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2005 (redigerad) Är SketchUp enkelt att använda eller? Väldigt enkelt enligt mig. jag kan ej göra bra saker men ändå lätt att lära sig. gjorde en busskur http://img470.imageshack.us/img470/8954/busskur9xb.jpg Redigerad 27 oktober, 2005 av qouad_Gta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 27 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2005 JPG. Varför funkar ej BM? Har alltid undrat. För att BMP är mkt störe filer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wicked_akuba Skrivet 27 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2005 MEGA ÜBER SNYGGT :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 27 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2005 Pausar med Casa De Jazz, och gör inredning i GTAsajtens huvudkontor. (Yepp, Donkeey har sagt OK) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 27 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2005 gjorde en busskur http://img470.imageshack.us/img470/8954/busskur9xb.jpg Ehe, fin! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flamman Skrivet 27 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2005 Är SketchUp enkelt att använda eller? Det beror nog lite på. När jag fick mitt tyckte jag det var jättesvårt, men då så var jag inte så insatt i att lära mig det.... Men sen när jag fattade att det är jätteroligt att ha så gick det ganska fort. Men jag lär mig nya grejer inom det hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 27 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2005 Finns det ngn "värld eller vad man ska kalla det" eller är det någon som gör en? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 27 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2005 Om man gör hus och andra "ganska fyrkantiga saker" är det lätt, men det grim gör är riktigt svårt!!! fattar inte hur han kan få d så jävla snyggt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts