Jesper Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 (redigerad) På window ----sen model info. edit lunch var har du varit du skulle ju göra ön till gtasjaten 3d Redigerad 25 oktober, 2005 av Jesper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Kan ni starta en tråd om det här på GTA:Swedens forum? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 26 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 (redigerad) Var ser man polycounts då? Edit: Bild... Allt som är blått kommer inte att synas i spelet.. så högerklicka och tryck på reverse face så att den blir beach eller hur det stavas annars bra .. jag kan no ta och göra ett hus till .. men inte inredningen.. *edit* jag har bara en liten del kvar på undervåningen Redigerad 26 oktober, 2005 av Donkeey Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 26 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 Bara för att liva upp tråden så har jag börjat på andra våningen hur långt har ni kommit ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tossie Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 Ska du ha 2 våningar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 26 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 Ska du ha 2 våningar? Jag gör ju mitt hus så.. och det är ju 2 våningar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 Phew! Tack för tippset Donkeey... man kan ju måla det, och det ska man väll göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 26 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 Phew! Tack för tippset Donkeey... man kan ju måla det, och det ska man väll göra? Ja man ska texturera det annars kommer du inte bli snyggt i spelet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 (redigerad) Joo... tänkte bara om man använde något annat verktyg. Jag e ju n00b på detta. Redigerad 26 oktober, 2005 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mutzie Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 Jag kan väl försöka slänga ihop ett hus, men förvänta er inte att de blir så jävla bra:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
biafra_92 Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 Nån annan = Jag N1 tossie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mutzie Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 En liten bild på hur långt jag har kommit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flamman Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 Snyggt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 En liten bild på hur långt jag har kommit Snyggt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 26 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 Alla börjar med köket bara för att jag gjorde det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tossie Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 Alla börjar med köket bara för att jag gjorde det Haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 26 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 Har gjort gtasajts huvudkontor.. jesper lägg till det på din karta Gtasajten_huvudkontor.rar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flamman Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 (redigerad) Började också på ett hus nu, men efterssom ni tjatade om kök så började jag med vardagsrummet/(teknikrummet? ) http://img401.imageshack.us/img401/8122/namnls9rc.png Fick även med stereon jag pratade om i början av tråden *EDIT* Ursäkta för stenbritstarna till soffor :"> Redigerad 26 oktober, 2005 av Flamman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tossie Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 Wow... hur gjorde du det lilla bordet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 Har precis börjat men vill inte visa ngt ännu kommer kanske ngt senare ikväll, börjar också i vardags rummet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts