darkjak Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Man kan ju inte uploada.. Klickade du send file innan du klickade send topic? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Audipower Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Gör möbler ? om du använder axlarna (i programmet , typ z,x och y) så blir det bra skicka screen.. och jag tror inte att mina möbler skulle passa ditt hus.. men kom ihåg att göra det i rätt storlek så att det inte blir 1 km stort mer bilder..: http://img482.imageshack.us/img482/8959/mittriktigahus26fk.th.jpg http://img482.imageshack.us/img482/1605/mittriktigahus39un.th.jpg Snyggt Donkeey. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Är inget proffs om man säger så men jag kan nog försöka göra ett hus ngn dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Sketchup... är det ett gratis program? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Nee men jag tror att man kan ladda ner det och testai typ 30 dagar eller vad det e. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 (redigerad) ... hur ska man veta normal höjden? Glömde säga att det var ett jäkla najjs hus Åsnan Redigerad 24 oktober, 2005 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 25 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 (redigerad) ... hur ska man veta normal höjden? Glömde säga att det var ett jäkla najjs hus Åsnan Nere vid klockan så står det hur långt och brett det är *edit* sketchup är gratis om man letar lite i busken Redigerad 25 oktober, 2005 av Donkeey Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Nere vid klockan så står det hur långt och brett det är *edit* sketchup är gratis om man letar lite i busken Mjo har det nu... har iaf börjat på ett hus nu.. jobbar på köket ^^ Kan man kopiera delar? tex, om jag ska ha ett fönster som ska se likadant ut hur gör jag då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Markerar hela och tar make component eller så markerar du den bara och tar ctrl +c Funderar på att göra mitt hus men är det någon som vet ifall det äns går att få in det i sa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Det går men vad jag vet så är reggad version av nya Zmodeller ett tvång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Har börjat på en liten stad kanske vi kan ställa alla husen i den om det är några soom är med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Har börjat på en liten stad kanske vi kan ställa alla husen i den om det är några soom är med Riktigt bra... Men kan vi inte bassera den på nån verklig svensk stad? O du går me på att ha me de här i GTA:Sweden, va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Det är en riktig köping. Den kan väl vara med om jag orkar lära mig mappa eller någon annan. men sen så får ju alla bestäma över sina hus. om det nu är några som gör hus? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Det är en riktig köping. Den kan väl vara med om jag orkar lära mig mappa eller någon annan. men sen så får ju alla bestäma över sina hus. om det nu är några som gör hus? Det är jag, Donkey o nån annan som håller på... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Några fler måste de vara med annars blir det en öde stad. sen får väl några göra lite oficiella byggnader. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 (redigerad) Nån annan = Jazz Dock hoppas jag att vi får mycke tid på oss? Har bara gjort 50 % av köket på 2 dar. Redigerad 25 oktober, 2005 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 För mig får ni hur mycket tid som heldt inte klar med staden på långa vägar. men det får nog inte bli för mycket pollys. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tossie Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 (redigerad) Nån annan = Jag Redigerad 25 oktober, 2005 av Tossie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Ser ju fint ut.. skulle gärna vara med men jag har inte tid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 (redigerad) Var ser man polycounts då? Edit: Bild... Redigerad 25 oktober, 2005 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts