Donkeey Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Jag har börjat på att göra mitt hus till sa (riktigt detaljerat) och tycker det skulle vara kul om alla som kunde göra deras hus i nåt program och sen gör vi en stor mod av det eller slänger ihop det med gta sweden.. vad tycks ? bild på mitt : Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Nice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 23 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Nice Vill du vara med ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tossie Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Snyggt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flamman Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Jag har börjat på att göra mitt hus till sa (riktigt detaljerat) och tycker det skulle vara kul om alla som kunde göra deras hus i nåt program och sen gör vi en stor mod av det eller slänger ihop det med gta sweden.. vad tycks ? bild på mitt : Jag skulle kunna göra en stereo till ditt hus, har några "o"färdiga stereoprojekt liggandes Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Ser ju bra ut så långt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Nice, nu e det din skyldighet att visa mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Audipower Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Snyggt gjord Donkeey Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 24 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 (redigerad) Snyggt gjord Donkeey Tackar är det ingen somm vill vara med ? har inte gjort så mycket mer.. har bara gjort en vägg och ett bord .. ska göra färdigt en bänk jag håller på med också... .. stereo.. jag vet inte.. jag gör ju likadant som mitt hus är.. men gör ditt hus ? du verkar ju kunna modelera.. Redigerad 24 oktober, 2005 av Donkeey Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tossie Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Jag kan vara med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 24 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Jag kan vara med Bygg dit hus då ? och skicka screen i den här topicen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Håller också på med ett hus Fast har inga möbler... Skulle vara kul om du skulle kunna sända över dom... Förresten, vill du ha med den i GTA:Swe så kan du vara hygglig o skriva om den på GTA:Swes forum... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 24 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 (redigerad) Håller också på med ett hus Fast har inga möbler... Skulle vara kul om du skulle kunna sända över dom... Förresten, vill du ha med den i GTA:Swe så kan du vara hygglig o skriva om den på GTA:Swes forum... Gör möbler ? om du använder axlarna (i programmet , typ z,x och y) så blir det bra skicka screen.. och jag tror inte att mina möbler skulle passa ditt hus.. men kom ihåg att göra det i rätt storlek så att det inte blir 1 km stort mer bilder..: http://img482.imageshack.us/img482/8959/mittriktigahus26fk.th.jpg http://img482.imageshack.us/img482/1605/mittriktigahus39un.th.jpg Redigerad 24 oktober, 2005 av Donkeey Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Gör möbler ? om du använder axlarna (i programmet , typ z,x och y) så blir det bra skicka screen.. och jag tror inte att mina möbler skulle passa ditt hus.. men kom ihåg att göra det i rätt storlek så att det inte blir 1 km stort mer bilder..: http://img482.imageshack.us/img482/8959/mittriktigahus26fk.th.jpg http://img482.imageshack.us/img482/1605/mittriktigahus39un.th.jpg Gör typ huset i skolan... Har villadesign som individuellt val. Kommer ha det nästa gång på onsdag. Tror huset blir färdigt då, med undantag för texturerna... Men som sagt, släng upp bilderna på GTA:Swes forum... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 24 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Gör typ huset i skolan... Har villadesign som individuellt val. Kommer ha det nästa gång på onsdag. Tror huset blir färdigt då, med undantag för texturerna... Men som sagt, släng upp bilderna på GTA:Swes forum... Har du ingen bild på ditt hus ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Har du ingen bild på ditt hus ? Nope... Ska ta när ja e färdig... Kan du slänga upp husbilderna, då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Gör möbler ? om du använder axlarna (i programmet , typ z,x och y) så blir det bra skicka screen.. och jag tror inte att mina möbler skulle passa ditt hus.. men kom ihåg att göra det i rätt storlek så att det inte blir 1 km stort mer bilder..: http://img482.imageshack.us/img482/8959/mittriktigahus26fk.th.jpg http://img482.imageshack.us/img482/1605/mittriktigahus39un.th.jpg Ser riktigt fint ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 24 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Nope... Ska ta när ja e färdig... Kan du slänga upp husbilderna, då? Ska jag fixa en ny topic ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Ska jag fixa en ny topic ? ... Ja... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 24 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 ... Ja... Man kan ju inte uploada.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts