Gäst Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Ja, Jag undrar hur man gör för att kunna koda något i shockwave...Är lite osäker på att jag valde rätt forum men det får väl gå. Någon som kan länka till en bra guide eller så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Är inte shockwave och flash samma sak? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Är inte shockwave och flash samma sak? Ingen aning... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Ingen som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Ingen som vet? Du var bara tvungen att göra en till post så du skulle få mer i antal post eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Du var bara tvungen att göra en till post så du skulle få mer i antal post eller? Nej, För att dra upp topicen så att fler skulle se den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Om jag har rätt, ska det finnas några flash-tutorials på webdesignskolan.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Haha nej flash och shockwave är inte samma sak! Ska du programera Shockwave använder du Macromedia Director, och kodar i antingen Javascript eller Lingo. Tyvärr finns det inte så mycket tutorials för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Använd Flash istället, mycket trevligare program och det finns mycket mer hjälp att hitta på internet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts