rabarben Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 (redigerad) Spoiler: Ok jag har klarat storyn 2 gånger men har inte riktigt förstått vem som dödade CJS mamma jag har sökt men har inte hittat. Kan ni också förklara hur n vet det! /Spoiler Redigerad 23 oktober, 2005 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Spoiler: Ok jag har klarat storyn 2 gånger men har inte riktigt förstått vem som dödade CJS mamma jag har sökt men har inte hittat. Kan ni också förklara hur n vet det! /Spoiler Två Ballas gör det i nån förhandsvisningvideo som jag inte sett men det finns manus till här Cuts to some Balla's smoking in a driveway Balla 1: Hey, lemme hit some of that, homie. Balla 2: For sure, homie. Balla 1: Man, what's this cess bullshit? Man, you ain't got nothing real to Smoke? Balla 2: That ain't cess, homie. That's that hydro. Balla 1: Man, whatever! Balla 2: Man, you sure about this thing? Balla 1: Man, I'm telling you, dude, Grove Street's gone to shit, man. They done. Balla 2: But we copping off of one of they O.G.s man. You sure this is cool, or this some kinda trap? Balla 1: Be cool, man. And if anyone tries shit... Pulls out his gun Balla 1: We blast 'em. Balla 2: For sure. Balla 1: Man, Grove Street ain't even no real gang no more, homie. They perpetrators, now they even know it. Shit changes. And this shit... Pulls out drugs Balla 1: Changes everybody, man. Even O.G.s want a slice of this... And loyal customers. Balla 2: Guess you're right. That shit changes everything, don't it. Balla 1: For sure. Let's bounce, homie. Cuts to another shot of the green Sabre driving down the street Sweet's house is on. There are two Balla's in the car. They circle around to CJ's and Sweet's mothers house and open fire with a big drive-by. As they flee, an GSF member fires at the car but doesn't get anyone. Sweet rushes into the house Sweet: No! Oh shit! Hell! Kendl runs toward the house Kendl: Oh Momma! Momma! No! No! No! Sweet comes back outside and stops her from going in Sweet: Come on, girl! Momma! Kendl: No! Damn! Damn. No! Cuts to Kendl sitting on the front porch. Sweet is standing above her talking on a phone Sweet: CJ, it's your brother. CJ: (On the phone) Okay. What you want? Sweet: I think you better come home. It's about Momma. She's dead, bro. Cuts to CJ looking sad in a car, shaking his head Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Det förklarar la bara hur det hände och inte varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 23 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Okej tack så mycket för svaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Det förklarar la bara hur det hände och inte varför? Kan du engelska? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Tydligen inte Så därför förklarar jag Ballas tänker döda Sweet men av misstag dödar dom hans mamma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 (redigerad) Jag fattar engelska, men jag fattade bara inte texten. Hade inte Big Smoke något med det att göra? Redigerad 23 oktober, 2005 av Bubbli Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Jag fattar engelska, men jag fattade bara inte texten. Hade inte Big Smoke något med det att göra? Jo det hade han, samma sak med Ryder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Big Smoke och Ryder gjorde ett drogavtal med Ballas, i översyn av Mike Toreno, T-Bone Mendez och Jizzy B. De sammarbetade sammtidigt med CRASH, dvs Pulaski och Tenpenny. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Ryder o Big Smoke "sold them out" typ, verkar som dem ville starta eget på nått eller nåt, sen är det ju som johnny87 säger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts