Azore Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Längtar till vintern men inte speciellt mycket till julen... För mig är det tvärtom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Vote: Ja. Lite jobbigt med snön, men men. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Kan alla ungar sluta tjabba om deras moppar? Bara för att du är noob på moppe o inte klarar vinterkörning innebär inte att vi andra ska lide för de! Mm visst.. skulle vilja se dig köra scooter på snö och is, och topicen hetta "Längtar du till jul?" svarade bara, nej, och gav en motivation... Vad har du för anledning och bråka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Hmm-- längtar inte direkt som "Aaaah kan inte vänta på att få fira jul" etc etc, men det är heller inte så att jag inte längtar... :V Trevligt att snön kommer dock, kallare klimat och bort med de äckliga insekterna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Ska vara med Johnana på julafton. Så, ja! Jag längtar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 25 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 JA!!! Korkad fråga... Korkad fråga? Gör en bättre du da! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Ja jag längtar väl till all mat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Åååå va jag längtar! Japp... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Börjar längta lite. Har nästan glömt bort hur snön var och luktade. Skönnt att gå på stan några da'r före jul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Jul/vinter = Gay. Tomten är gay. Tomtemor incestar med ungarna. Kalle Anka är nazist. Arne Weise är död inombords. Vote: Nej. Det där är inte sant Vote: Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Julen @ Vote: Japp Vintern @ Vote: Nope Snö... Ush Men ändå blir det ingen jul utan snö Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Ah, Julmaten, saffransbullar, Julmusten Någon som lagt på minnet när dom brukar börja sälja julmust i affärerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Ah, Julmaten, saffransbullar, Julmusten Någon som lagt på minnet när dom brukar börja sälja julmust i affärerna? December månad har jag för mig... Men jag har två julmust från förra året i källaren... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Vote: Ja Känns dock lite tråkigt när det bara är regn och slask, så här mittemellan sommar och vinter. Höst är trevligt och mysigt, men vädret är riktigt jävla pissigt just nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 (redigerad) December månad har jag för mig... Men jag har två julmust från förra året i källaren... Då kan du skicka en på posten. Jag ger en potatis och ett tuggat tuggummi för en flaska Redigerad 25 oktober, 2005 av Visa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 Japp lätt:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 Klart man längtar till jul! Första snön kom inatt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 Känner det nu! När jag gick på stan idag tänker man på.. på äh, skit samma. Julstämningen närmar sig. aahh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 Helsike, nu är marken helt täckt med snö. Hade gjort vad som helst för en vecka till utan snö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bíg_mamá Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 JA! Längtar tills jag får glida ner för skidbackarna på min snowboard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts