CurunirOfValinor Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 (redigerad) Jullov och julafton, resten klarar man sig utan. Speciellt snön. Ok, ok, det får gärna vara snö 23-25 och på nyårsafton. Redigerad 23 oktober, 2005 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Jullov och julafton, resten klarar man sig utan. Speciellt snön. Exakt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Jullov och julafton, resten klarar man sig utan. Speciellt snön. Fricken #=!#%= Det är du, som är Ondskan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Julafton YAY! Snö YAY! Kanelstång YAY! Nyår YAY! Kyla FUCK! Slask FUCK Grissly FUCK! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukiz Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 (redigerad) Jag gjorde en liknande tråd för ett tag sedan. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=34917&hl= Vote: Japp! Redigerad 23 oktober, 2005 av Yukiz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Jodå, men mest för att jag cka chappa vägen till thailand!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Jul - JA Vinter - NEJ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 NEJ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Längtar till julen och jullovet, men knappast till snön och alla dessa snöbollar som folk envisas med att dra i skallen på mig ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Jul/vinter = Gay. Tomten är gay. Tomtemor incestar med ungarna. Kalle Anka är nazist. Arne Weise är död inombords. Vote: Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Längtar till julen och jullovet, men knappast till snön och alla dessa snöbollar som folk envisas med att dra i skallen på mig ... Stackare.. -- Varför kastar du inte tillbaka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Stackare.. -- Varför kastar du inte tillbaka? Träffar extremt dåligt, och om jag skulle träffa skulle det bara bli ännu värre. Sen är jag väl för snäll för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 JA!!! Korkad fråga... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Träffar extremt dåligt, och om jag skulle träffa skulle det bara bli ännu värre. Sen är jag väl för snäll för det. Då är jag din motsats jag träffar alltid .. även om jag inte ska .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Nej! Få snart köra moppe ville inte ha kallt å snöigt :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Nej! Få snart köra moppe ville inte ha kallt å snöigt :'( Kan alla ungar sluta tjabba om deras moppar? Bara för att du är noob på moppe o inte klarar vinterkörning innebär inte att vi andra ska lide för de! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Kan alla ungar sluta tjabba om deras moppar? Bara för att du är noob på moppe o inte klarar vinterkörning innebär inte att vi andra ska lide för de! "noob på moppe"? Måttligt lätt att köra på halt underlag med scooterdäck, håhåjaja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Bara för att du är noob på moppe o inte klarar vinterkörning innebär inte att vi andra ska lide för de! Utan skryt skulle jag inte kalla mig själv för noob när det gäller mopeder, och jag undviker helst halt underlag när jag skall köra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 24 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 (redigerad) Jag gjorde en liknande tråd för ett tag sedan. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=34917&hl= Vote: Japp! Aha ok Jag sökte genom hela forumet men hitta inget Redigerad 24 oktober, 2005 av Tangelito Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Längtar till vintern men inte speciellt mycket till julen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts