Tangelito Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Sommaren har försvunnit, hösten är här, vintern kommer snart.. Så frågan är: längtar du? Vote: Japp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Shupp.. Cash Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Jo jag längtar en del, är rätt mysigt med julen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_KeeperBoy Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Klart man längtar.....finns inget roligare än att vänta på att få öppna paketen på julafton Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Mjoda, nu kan man pylsa på sig själv.. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 (redigerad) .både ja och nej.. men mest nej.. längtar inte till jul men jag längtar tills sjöarna fryser så man kan sladda.. vote: Nej.. Redigerad 23 oktober, 2005 av ^MeTaNoLiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Jaförfan! Det är då man får nya spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_KeeperBoy Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Jaförfan! Det är då man får nya spel Precis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Som fan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 (redigerad) Japps, men bara för att jag får Xbox 360 och Elder Scrolls - Oblivion då Edit: Och längtar tills man kan åka pulka ;D Redigerad 23 oktober, 2005 av Hummler Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Japps, men bara för att jag får Xbox 360 och Elder Scrolls - Oblivion då Fuskigt, vill jag också ha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Både och, längtar mer till sommaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Både och, längtar mer till sommaren. Det gör jag också, men en sak i taget, först ska vintern förbi. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Det är ju förfan redan vinter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Det är ju förfan redan vinter. Den måste förbi också, annars blir det inte mycket till sommar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 23 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Det är ju förfan redan vinter. Typ, men inte mycket snö Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Typ, men inte mycket snö Det kommer nog, men man brukar få kalla det slask. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Jul.. Det bästa på hela året, eller, Jul och Nyår och Midsommar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 23 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Själv längtar jag mest till Nyår! Raketer, Nytt år, Fyrverkeri Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Jullov får tä vinn. Vote: Jäs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts