Adriian Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 (redigerad) Funderar på att köpa en sådan. Den är jävligt snygg tycker jag! http://www.spelkontroll.se/images/psp-ceramic-white.jpg Spelkontroll.se Redigerad 23 oktober, 2005 av nor_adde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_KeeperBoy Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Fyfan va läcker...tror nyss jag blev förälskad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Satans... Skaffar hellre en sådan än en vanlig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Har redan den svarta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Den är riktigt snygg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 (redigerad) Nu vet jag vad jag ska ha i julklapp... POST 2000!!!!!!!!!!!!!!!!!! Redigerad 23 oktober, 2005 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Nu vet jag vad jag ska ha i julklapp... Ha och ha och ha. Kan jag be och få heter det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Ha och ha och ha. Kan jag be och få heter det. Nähä, Jag får pengar och köper en sån. Jag ska ha en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 23 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Den finns bara i Japan så det blir att importera ifrån Spelkontroll.se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Den är jävligt snygg. Men tror ni inte att allt smuts den drar på sig blir mer synligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Tvärt om grabben. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Tvärt om grabben. Självklart, damm är ju vitt, fan vad dum jag är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Självklart, damm är ju vitt, fan vad dum jag är Hahahaha. Ja, den är jävligt snygg och om jag skaffar mig en PSP får det bli en sån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 23 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 (redigerad) Självklart, damm är ju vitt, fan vad dum jag är Den drar inte åt sig flott och fingeravtryck som den svarta. Redigerad 24 oktober, 2005 av nor_adde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts