Tiiiim Skrivet 20 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2003 När jag ska posta in mina svar så står det nånting med "Error"...Nåt fel ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 20 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2003 Testa igen! Det var nog bara något temporärt fel! Det har fungerat för 15 andra hittills De flesta ligger på 30-40 poäng så det finns goda chanser att vinna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 20 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2003 det är ett stavfel..det står delata Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiiiim Skrivet 20 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2003 grr...får prova den andra datan sen...funkar fortfarande inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 20 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2003 Jag vet inte hur det gick för mig....det kändes rätt bra....men i slutet banga jag på två frågor tror jag....(Sist kommer jag nog iaf inte komma) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 20 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2003 Hehe, jag vet hur det gick (/me retsticka ) Jag kan ju säga att ingen klarat över 90% än, men ett quiz ska vara svårt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 20 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2003 Hehe, jag vet hur det gick (/me retsticka ) Jag kan ju säga att ingen klarat över 90% än, men ett quiz ska vara svårt! Hmm...jag fick 43!!! ....ren chansning... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 21 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2003 hur kan du se hur mycket du fick*? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 21 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2003 hur kan du se hur mycket du fick*? :'( han chansa ju bara... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 21 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2003 Det var så många frågor he he hoppas jag vinner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 21 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2003 Jag svarade rätt på frågan om hur många banor det finns på GTA men sedan sa hultan att han menade städer och inte banor, alltså är mitt svar fel fast det ska vara rätt. Frågan gällde ju antalet banor och inte städer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 21 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2003 damn gjorde samma här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 21 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2003 hur många har anmält sig till tävlingen? är det många som ligger över 45 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Canza 57 Skrivet 21 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2003 Jag svarade rätt på frågan om hur många banor det finns på GTA men sedan sa hultan att han menade städer och inte banor, alltså är mitt svar fel fast det ska vara rätt. Frågan gällde ju antalet banor och inte städer. :'( Frågan gällde ju antalet banor som jag uppfattade det och inte antalet städer. Det finns ju x antal banor och de har ju alla egna namn därför borde rätt svar vara x antal. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 21 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2003 hehe, jag tror jag hade fel på VC frågorna eftersom jag inte har VC själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 21 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2003 (redigerad) Jag känner bara till...typ 7 som jag hade fel på...så jag hoppas på en stark 43...(Vad är medel hittils?..hur många har deltagit hittils???) Redigerad 21 januari, 2003 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 21 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2003 Medel? Hmm... ca 35 skulle jag tro. Deltagare? Ca 75 st. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Esperanto Skrivet 22 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2003 ey Hultan vad är den där strategy guide Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 22 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2003 Typ en walkthrough fast i bokform Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 22 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2003 176 sidor tjock (A4 format), helt i färg! + En STOOOR karta på slutet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts