Siana Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Jupps. Anledning: Det är en kyrkogård som barn har gjort åt deras djur som omkommit i olyckor på vägen där lastbilar åker med en förbaskat hög hastighet... Som alla vet kan barn i filmer aldrig stava ordentligt, så de skriver "Jurtjyrkogården" på en skylt... Filmen är amerikansk (Stephen King is teh shit), och jag vet inte riktigt hur den stavas på amerikanska... Hursomhelst går det oftast att hitta den om man t ex söker på "Djurkyrkogården" också, då det har blivit en subtitel eftersom inte alla kände till titelns felstavning. Se den! Den är en perfekt mysfilm! Om än förbaskat gammal (Nyverision, tack ). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Filmen är amerikansk (Stephen King is teh shit), och jag vet inte riktigt hur den stavas på amerikanska... Pet Sematary (Pet Cemetery) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Om nån undrar såg vi Kingdom of Heaven, Team America: World Police, Sin City + några amatörfilmer framåt småtimmarna och Hostage och halva Pootie Tang på morgonen. Filmkväll ftw! Omfg.. nästan samma filmer som jag såg igår.. Kollade på Sin City, Hostage, Kingdong of Heaven, Seven, Matrix 1,2,3 .. från 7 till 3 .. tror jag har ingen klocka på mitt rum hos morsan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 25 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Omfg.. nästan samma filmer som jag såg igår.. Kollade på Sin City, Hostage, Kingdong of Heaven, Seven, Matrix 1,2,3 .. från 7 till 3 .. tror jag har ingen klocka på mitt rum hos morsan Fattade du meningen med Hostage? Den var rätt kass tycker jag, trots att Bruce Willis var förhandlare. Och så hatar jag den lilla ungen, barn är inte så smarta. Ska det vara gisslanfilm ska det vara The Negotiator med Samuel L Jackson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 (redigerad) Fattade du meningen med Hostage? Den var rätt kass tycker jag, trots att Bruce Willis var förhandlare. Och så hatar jag den lilla ungen, barn är inte så smarta. Ska det vara gisslanfilm ska det vara The Negotiator med Samuel L Jackson Nepp, fattade inte meningen med den Redigerad 25 oktober, 2005 av Slippy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Bah, dumma ungar... Jag har iof inte sett den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts