Matteus Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Samma killar som ligger bakom duvet! Jäpp, I love 'em! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 (redigerad) Filmkväll for the win. Har börjat ha en gång i veckan med polarna sen någon gång i september, men då ser vi bara en film. Redigerad 24 oktober, 2005 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 24 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Filmkväll for the win. Har börjat ha en gång i veckan med polarna sen någon gång i september, men då ser vi bara en film. Inga kvinnliga polare? Det är ju halva grejen :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Filmkväll Sen så är vi ett gäng grappar också som brukar kolla på lost också varje onsdag natt, fast oftast blir det på torsdagarna. Sen så säger jag bara det att om man har en projektor så blir filmkvällarna så himla mycket bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 24 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Filmkväll Sen så är vi ett gäng grappar också som brukar kolla på lost också varje onsdag natt, fast oftast blir det på torsdagarna. Sen så säger jag bara det att om man har en projektor så blir filmkvällarna så himla mycket bättre. Tur att vi har projektor 15 pers skulle annars vara ganska svårt att pressa framför en TV. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Tur att vi har projektor 15 pers skulle annars vara ganska svårt att pressa framför en TV. Har du surround(stavning)-ljud då? Isåfall är det ju toppen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 24 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 (redigerad) Har du surround(stavning)-ljud då? Isåfall är det ju toppen. Kör med Logitechs Z-5500 men kan tyvärr inte fixa surround, även om filmen stödjer 5.1 eller DTS (jag kör med optisk, måste man ha coaxial för det ska funka kanske?) . Så jag kör med Pro Logic II, vilket duger helt ok. Och ljudkvallen är mumma. Prologic simulerar alltså ett surroundljud och högtalarna är placerade i rummet. Redigerad 24 oktober, 2005 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Gött! Man ska ha en stor fet baslåda också som skrämmer skiten ur en när man glor på skräckfilm också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 På lördag blir det filmkväll hemma hos mig iaf! Reservoir Dogs är den enda inplanerade filmen hittills, men det blir nog en hel del skräck också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Tur att vi har projektor 15 pers skulle annars vara ganska svårt att pressa framför en TV. Vi har också en projektr Fan på sommaren brukar jag och brorsan dra hem våra kompisar så kollar vi på lite film sen blir det av till badet =) Så jävla skönt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 24 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 På lördag blir det filmkväll hemma hos mig iaf! Reservoir Dogs är den enda inplanerade filmen hittills, men det blir nog en hel del skräck också! Såg den tidigare idag (höstlov is the shit) Den var intressant. Fast det krävs nog en hel del hjärna för att uppskatta den. Det fina är karraktärerna, man både älskar och hatar dom samtidigt. Alla är riktiga svin men är det på ett smart sätt. Och alla har en poäng, vilket gör att man ändå gillar dom. Hm svårt att förklara, men du har sett den tidigare va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 (höstlov is the shit) Fan jag får mitt på fredag :'(... Men då blir det fira=D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Inga kvinnliga polare? Det är ju halva grejen :"> Hahah w0rd Man ska mjukstarta med en rolig film(samtidigt som man slänger i sig chips och annat onyttigt), och sedan switcha till feta skräckrullar. wub wub wub... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kane Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Brukar ha filmkväll också, men det brukar för det mesta bara bli en film, men ibalnd upp till fyra. Vi brukar vara ca. 7 pers framför min 42" Widescreen med 5.1 surround. Det är rätt nice! Men om man hyr filmer så är skivorna nästan alltig repade! Det finns en yrkes repare i närheten där jag bor... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 24 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Brukar ha filmkväll också, men det brukar för det mesta bara bli en film, men ibalnd upp till fyra. Vi brukar vara ca. 7 pers framför min 42" Widescreen med 5.1 surround. Det är rätt nice! Men om man hyr filmer så är skivorna nästan alltig repade! Det finns en yrkes repare i närheten där jag bor... Man hyr inte när man har 8Mbit Siana: Vi "mjukstartade" med Sin City :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Siana: Vi "mjukstartade" med Sin City :'( Haha, lite hård mjukstart kanske SinCity duger bara om man bara ska se på en film... Om jag ska göra en mysig blandning, i ordning man ska se filmer (detta är filmer vi sett) Life of Brian Jurtjyrkogården The Ring ---Insert random movie--- Den siste spelar inte så stor roll, vid det laget är man oftast rätt död... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 24 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Jurtjyrkogården Djurkyrkogården? Sincity är bra, men man blir ju inte på det bästa myshumöret. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Sincity är bra, men man blir ju inte på det bästa myshumöret. Inte precis bästa filmen om man vill få upp mys-faktorn med en tjej, men det är en bra film. Min kusin och jag brukar ha film-kväll när jag är hos han. Normalstora chipspåsar för 10 spänn är riktigt härligt. Får se om jag och några kompisar ska ha nån film-kväll på lovet (nästa vecka) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Djurkyrkogården? Sincity är bra, men man blir ju inte på det bästa myshumöret. Det stavas faktiskt jurtjyrkogården, tro det eller ej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Såg den tidigare idag (höstlov is the shit) Den var intressant. Fast det krävs nog en hel del hjärna för att uppskatta den. Det fina är karraktärerna, man både älskar och hatar dom samtidigt. Alla är riktiga svin men är det på ett smart sätt. Och alla har en poäng, vilket gör att man ändå gillar dom. Hm svårt att förklara, men du har sett den tidigare va? Jodå, jag har sett den tidigare, senast igårkväll. Och, ja, det krävs nog lite hjärna för att uppskatta den. Angående filmen Jurtjyrkogården, så stavas faktiskt filmens titel så, även om det är felstavat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts