bíg_mamá Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Nope Ingen Snö i Stockholm änn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Nej i skåne får man snö högst 3gånger per år. Ibland tom. aldrig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Ja lite men det har smält... Jag vill ha mycket snö, det är det bästa och mysigaste som finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Idag kom första snön här där jag bor. Och idag har det varit 2 minus hela dagen tror jag, kallaste dagen den här hösten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Inte än men lär komma snart, innom några dagar så jag väntar med att vota Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Ja lite men det har smält... Jag vill ha mycket snö, det är det bästa och mysigaste som finns. Du tar orden.. ehm.. bokstäverna från fingrarna för mig Imorse var det bara frost.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Inte än men lär komma snart, innom några dagar så jag väntar med att vota Men han undrar ju om det har kommit snö hoss er än då ska man ju inte vänta med att vota Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Redan ? Jag har ju inte änns tagit fram mössorna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Det är lite snö här, suck Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 24 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Redan ? Jag har ju inte änns tagit fram mössorna Inte jag heller.. shorts o tshirt för mig fast ja använder alltid shorts Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 KOm lite så där imorse och i förmiddags, Men det var inte så det la sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Hata SNÖ! kallt äckligt skotta snö snö i nacken idioter med snöbollar allmänt blött precis överallt. USCH! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Men han undrar ju om det har kommit snö hoss er än då ska man ju inte vänta med att vota Joooo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Ska det vara kallt, ska det också finnas snö, annars meningslöst, men helst varmt! sommar!"!!!!!"!!!"!"!"!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Snö!? Höstlovet har ju tamefan inte ens börjat än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Nope ingen snö här inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Vote: Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 (redigerad) Får nog börja snickra på en julavatar snart. Har förresten kommit en massa snö nu. Redigerad 25 oktober, 2005 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Snöade helvetes mycket under förmiddan och eftermiddan sen så töar allt bort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Nej, har inte sett en enda snöflinga sen typ mars Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts