Kalan Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Här skiner solen om dagarna och inte en flinga har synts till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Fortfarande inte.. Snälla, påminn mig icke om den förra julen :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 inte på skiljebo... På pettersberg iaf.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Ja, det undrar jag med! Men det stämmer faktiskt. Men vi har haft kanon väder ända fram i mitten av Oktober! Sol och så varje dag. Känns riktigt skönt, nu blir inte vintern så lång! Hmm, där e ett antal träd som börjar tappa löv nu mer och mer iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Märkte att det töade rättså bra nu när jag cyklade till ica för att skaffa halstabletter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 En Julafton utan snö måste vara ett helvete... Vote: Ja, men det har försvunnit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Började snöa i Luleå på fredag...Det vet jag iaf, Här hemma har snön försvunnit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Vote: Nej Här är löven kvar och det är varmt ute på kvällarna, Och jag bor på höglandet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukiz Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Vote: Nej Frost däremot! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Kom för 5min SEN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Började snöa för 30 min sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Ingen snö, men det har varit ganska så frostigt här nere i de småländska skogarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DoeX Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Ja lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Här i Helsingborg har träden fortfarande gröna blad! Känner du stefan bergström? nej, inte snö än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Nej, har inte snöat här inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Ingen snö i Uppsala hittils! Fast dem sa att det skulle snöa idag,men man kan ju aldrig veta med dem där väderprognoserna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Nej men jag vill att den ska komma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Nej men jag vill att den ska komma. Samma här, snö äger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Snö? det har typ varit skit varmt här as länge nu så ibland kan man typ ha t-shirt fast hösten börjar komma nu WTF? Hörsten har börjat komma? Det är ju för fan vinter. ...Ja, men det har försvunnit. -4 grader här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Nänä. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts