Reve Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Ja klarade äntligen alley oop på Bilskolan. NU flera veckor efter att ja klarat storyn. MEn när ja gjorde uppdragen till Wang Cars huset kändes det segt. Liksom Kendl började prata om Sweet i fängelset och Carl prata om Smoke( Fast han är död) precis som om han levde det kände lamt.Det borde va så att man måste klara Bilskolan och det innan man sticker till LV så det inte blir så fult. Ungefär samma som när mna köper filmstudion efter att man klarat spelet i Vice City. Dessutom varför snor man såna kassa bilar uppdragen? Varför jagar Cesar den gula bilen i timmar? Den suger ju hårt och den finss överallt i CHinatown. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Ja klarade äntligen alley oop på Bilskolan. NU flera veckor efter att ja klarat storyn. MEn när ja gjorde uppdragen till Wang Cars huset kändes det segt. Liksom Kendl började prata om Sweet i fängelset och Carl prata om Smoke( Fast han är död) precis som om han levde det kände lamt.Det borde va så att man måste klara Bilskolan och det innan man sticker till LV så det inte blir så fult. Ungefär samma som när mna köper filmstudion efter att man klarat spelet i Vice City. Dessutom varför snor man såna kassa bilar uppdragen? Varför jagar Cesar den gula bilen i timmar? Den suger ju hårt och den finss överallt i CHinatown. Jo, första gången jag klarade spelet så kändes det helt knäppt när dem pratade om det borde va nåt som man inte kan gå vidare utan det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 23 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Jo, första gången jag klarade spelet så kändes det helt knäppt när dem pratade om det borde va nåt som man inte kan gå vidare utan det Ja det var det jag tänkte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts