Everest Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Hur många går vidare? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Det här va roligt, någon har fått en gratis Vote av mig hahaha Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Kalans är snyggast. The Dude's är inte särskilt snygg, men har ett härligt motiv. Det skulle vara kul att ha med min nya. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Tycker ärligt talat att Kalan's inte är så snygg. Tackleberry's och Everest's är dom snyggaste, Tackle fick min röst. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Tycker ärligt talat att Kalan's inte är så snygg. Tackleberry's och Everest's är dom snyggaste, Tackle fick min röst. Själv förstår jag inte att folk kan tycka Tackleberry's och Everest's är så snygga, speciellt inte Everest's (no offense). Kalan's är stilren. Det är det jag gillar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Själv förstår jag inte att folk kan tycka Tackleberry's och Everest's är så snygga, speciellt inte Everest's (no offense). Kalan's är stilren. Det är det jag gillar. Din blå som du har nu är också ganska ful (offence ) Men nej, har inte lagt ner så lång tid på min sig. Ganska fult phopshoppad Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Tac. Berrrrrry Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Själv förstår jag inte att folk kan tycka Tackleberry's och Everest's är så snygga, speciellt inte Everest's (no offense). Kalan's är stilren. Det är det jag gillar. Tackles är ju jättefin Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 (redigerad) Din blå som du har nu är också ganska ful (offence ) Men nej, har inte lagt ner så lång tid på min sig. Ganska fult phopshoppad Själv älskar jag den jag har nu! Men sa du det seriöst eller som en counterstrike? Lägg ner tid på den då! Bästa motivet 3\/3R! *EDIT* Den du har nu är snyggare Everest, varför ställde du inte upp med den istället? Redigerad 25 oktober, 2005 av Siana Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Den du har nu är snyggare Everest, varför ställde du inte upp med den istället? Håller med om att den är finare, borde dock ta bort deras namn, ser töntigt ut, och jag hittar inte .psd-filen Men det var inte jag som nominerade mig, om jag själv skulle fått bestämma så vettefan vilken jag skulle ta, men inte den som är med i tävlingen i alla fall. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Håller med om att den är finare, borde dock ta bort deras namn, ser töntigt ut, och jag hittar inte .psd-filen Men det var inte jag som nominerade mig, om jag själv skulle fått bestämma så vettefan vilken jag skulle ta, men inte den som är med i tävlingen i alla fall. Sa bara nicket så tog herr Gudfader din nuvarande(läs: dåvarande), så skyll inte på mig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Själv älskar jag den jag har nu! Men sa du det seriöst eller som en counterstrike? Lägg ner tid på den då! Bästa motivet 3\/3R! *EDIT* Den du har nu är snyggare Everest, varför ställde du inte upp med den istället? Mest som en "counterstrike" men jag gillar inte riktigt den syntetiskt blå färgen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Säg grattis till Tackleberry som nyss gått vidare till finalen. *Rapporterar om låst* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts