R2D2 Skrivet 20 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2003 Jag fick Nightfire på PS2 idag, men har fasstnat på nattpasset. Hur gör man när man har stängt ner säkerhetsanordningarna, då man ska fly?? Och öppnar man dörrar med kodlås?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 22 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2003 Ä rdet verkligen ingen som vet??? Nån som har det på GameCube eller XBOX då???? Nån som i alla fall vet hur man får upp dörrar med kådlås??? *desperat* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 25 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2003 Tror att domflesta har Nightfire på PC, dessutom:... NÅN SOM KAN HJÄLPA mig!?!?!? HAr fastnat när man ska befria massa tjejer hos japanen Sorry R2D2... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 25 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2003 Jag har klarat NATTPASSET och jag har det också på PS2..... Man uppnar kodlåset med en så där grejj men har du siktar på kådlåset och håller inne knappen.... ...själv har jag fastnat på det där kärnkraftverket :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 25 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2003 Nu har jag fastnat på det där när man ska ladda hem data från nightfire-datorn i det hemliga rummet. Dom där skjutkanonerna är ju assvåra. Hur ska man göra? Lääääääängtar på att få svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiiiim Skrivet 25 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2003 Det är bara att springa förbi dem. Själv har man klarat hela Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 25 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2003 Skutkanonerna?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 25 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2003 Skutkanonerna?? haha, skjutkanoner vilket ord!!! Läs bara, skjutkanoner, skjutkanoner... Jag har aldrig spelat något 007 spel men är det inte vaktrobotar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 26 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2003 Men när jag ska gå ut genom nödutgången så står det:"Varning: alla mål inte avklarade". Och i målmenyn står det:"Installera Q-viruset på kontorssystemet", var är det??. Jag har installerat Q-viruset på första datorn, men det finns ingen mer som går att sätta viruset på, var är den??? Beskriv gärna exakt var den är. Jag och min kompis är desperata på hjälp!! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 26 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2003 de här hör inte till tröden så mycke men... ja har aldrig spelat nightfire e de bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 26 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2003 Tja, det é ett väldigt frustrerande spel, speciellt när man fastnar (Vilket jag har gjort) och man fastnar väldigt ofta. Men annars e de kul. Iallafall påPC,har inte spelat de pånån annan konsol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiiiim Skrivet 26 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2003 Det är j'vligt kul till GC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 26 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2003 På PS2 är det asroligt. Man fastnar ibland, men det är oftast är det en enkel lösning. Multiplayer-delen är roligare och innehåller fler lägen än 007: Agent under fire, men Agent under fire har fler banor. Om nån funderar på att köpa det kan jag verkligen rekomendera det. PS. Kan ingen hjälpa mig med mitt problem??? (läs ovan) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts