Pastor Vercetti Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Jag spelar på ps2...kan jag ta bilder med min digtalkamera från tv:n?? För at jag vill lägga ut bilder på min gubbe o bil.... lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Skit i blå stor text så går det kanon. Ja, det kan du, men räkna inte med kanonbilder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Jag spelar på ps2...kan jag ta bilder med min digtalkamera från tv:n?? För at jag vill lägga ut bilder på min gubbe o bil.... lol Varför skulle du inte kunna det? Du sak avsluta taggarna med och för att det ska hända något också. Och jag vill inte se dina förbannade bilar...Reported Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Varför skulle du inte kunna det? Du sak avsluta taggarna med och för att det ska hända något också. Och jag vill inte se dina förbannade bilar...Reported Vad e fel ifall han ska lägga ut bilder på sin gubbe och bil? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
putte_tutte Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Vad e fel ifall han ska lägga ut bilder på sin gubbe och bil? Ja, förmodligen så finns det en hel del trådar som han kan visa sina bilder i redan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts