Cyper Skrivet 24 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Du kanske ska scanna den 7 ggr/dag för att vara på säkra sidan? Du är inte alls rolig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Ät din egen skit. Men din lilla jävla omogna unge. Sluta vara så jävla självgo. Är du en sån där unge som allid bara gör som du själv tror ? Nu är det så att jag har håller på med internet och säkerhet i flera år. Du frågar efter råd genom att starta en tråd men sedan så får du spelet när man säger att du gör fel.. Att sedan skriva "Ät din skit" eller vad du skrev gör inte saken bättre, du sjunker ner till en nivå som är väldigt låg, hoppas du fattar det. Varför jag skriver "Men din lilla jävla omogna unge." är för att jag tycker att du är det när du skriver sådär. Hur många antivirusprogram har du som har nämts i denna tråd? Jo ett, vart är dem andra? Varför startade du tråden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Jag kör avast! och det funkar asbra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 24 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 (redigerad) Men din lilla jävla omogna unge. Sluta vara så jävla självgo. Är du en sån där unge som allid bara gör som du själv tror ? Nu är det så att jag har håller på med internet och säkerhet i flera år. Du frågar efter råd genom att starta en tråd men sedan så får du spelet när man säger att du gör fel.. Att sedan skriva "Ät din skit" eller vad du skrev gör inte saken bättre, du sjunker ner till en nivå som är väldigt låg, hoppas du fattar det. Varför jag skriver "Men din lilla jävla omogna unge." är för att jag tycker att du är det när du skriver sådär. Hur många antivirusprogram har du som har nämts i denna tråd? Jo ett, vart är dem andra? Varför startade du tråden? Japp. Jag gör alltid som jag själv tror. Men jag påstår inte att jag alltid gör rätt. Jag rammlade visst ner några nivåer, kan ha med förkylningen att göra. Editerade inlägget. Varför jag startade tråden säger väl sig själv? Redigerad 24 oktober, 2005 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Japp. Jag gör alltid som jag själv tror. Men jag påstår inte att jag alltid gör rätt. Jag rammlade visst ner några nivåer, kan ha med förkylningen att göra. Editerade inlägget. Varför jag startade tråden säger väl sig själv? Du startade tråden för att sedan i slutändan göra som du vill? Låter det vettigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Infinite Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Nod32 for teh win! Det funkar riktigt bra. Jag bytte till det från Norton. Det funkar mycket bättre enligt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bíg_mamá Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 F-Secure äger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 NOD32 är ju det bästa antivirus som har gjorts, tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 26 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 Du startade tråden för att sedan i slutändan göra som du vill? Låter det vettigt? Neej.. Jag måste ha tappat något I huvet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 Inget antivirus i världen kan hjälpa den som saknar sunt förnuft, och den som har sunt förnuft behöver inget antivirus! Med sunt förnuft menas bland annat: 1. Använda Firefox, Opera, eller i värsta fall Internet Explorer 7 (som finns nergrävd i en buske nära dig). 2. Kör aldrig misstänkta program. Detta innefattar bland annat crack.exe och program som någon skickar genom MSN. Det kan visserligen löna sig att köra ad-aware nån gång i månaden, men att vara paranoid lönar sig oftast inte. Det hjälper inte man måste ha intrångs skydd .. och det får man med anti virus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 (redigerad) Tack för alla bra svar! Andvänder nu.. Norton Internet Security Ad-Adware ClamWin Antivirus F-Prot antivirus Norton Antivirus Brukar skanna datorn 4-5-6 gånger varje dag. Sen brukar jag rensa hårddiskarna 7-8 gånger varje dag, beroende på hur mycket jag andvänder den. Borde vara hyfsat säker nu I allafall, vill inte behöva omformatera den igen. Något som jag har glömt? Använd ett antivirus? är du dum eller? Xogede: och vem är så dum att dom öppnar t.ex crack.exe, är man förnuftig så tar man inte emot .exe's på msn. Det finns många undantag, visst....men det är många som inte går på det heller. Redigerad 26 oktober, 2005 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 Norton Internet Security, med det får du brandvägg, antivirus, antispam och popup-blockering i ett och samma program. Komplettera med Ad-Aware och sunt förnuft så har du allt skydd du behöver. Får ha Norton Internet Security i typ..öh..90 dagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts