Jump to content

Anti-Virus program

Cyper
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 51
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ät din egen skit.

Men din lilla jävla omogna unge. Sluta vara så jävla självgo.

Är du en sån där unge som allid bara gör som du själv tror ?

Nu är det så att jag har håller på med internet och säkerhet i flera år. Du frågar efter råd genom att starta en tråd men sedan så får du spelet när man säger att du gör fel..

Att sedan skriva "Ät din skit" eller vad du skrev gör inte saken bättre, du sjunker ner till en nivå som är väldigt låg, hoppas du fattar det.

Varför jag skriver "Men din lilla jävla omogna unge." är för att jag tycker att du är det när du skriver sådär.

Hur många antivirusprogram har du som har nämts i denna tråd? Jo ett, vart är dem andra? Varför startade du tråden?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men din lilla jävla omogna unge. Sluta vara så jävla självgo.

Är du en sån där unge som allid bara gör som du själv tror ?

Nu är det så att jag har håller på med internet och säkerhet i flera år. Du frågar efter råd genom att starta en tråd men sedan så får du spelet när man säger att du gör fel..

Att sedan skriva "Ät din skit" eller vad du skrev gör inte saken bättre, du sjunker ner till en nivå som är väldigt låg, hoppas du fattar det.

Varför jag skriver "Men din lilla jävla omogna unge." är för att jag tycker att du är det när du skriver sådär.

Hur många antivirusprogram har du som har nämts i denna tråd? Jo ett, vart är dem andra? Varför startade du tråden?

Japp. Jag gör alltid som jag själv tror. Men jag påstår inte att jag alltid gör rätt.

Jag rammlade visst ner några nivåer, kan ha med förkylningen att göra.

Editerade inlägget.

Varför jag startade tråden säger väl sig själv?

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Japp. Jag gör alltid som jag själv tror. Men jag påstår inte att jag alltid gör rätt.

Jag rammlade visst ner några nivåer, kan ha med förkylningen att göra.

Editerade inlägget.

Varför jag startade tråden säger väl sig själv?

Du startade tråden för att sedan i slutändan göra som du vill? Låter det vettigt?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inget antivirus i världen kan hjälpa den som saknar sunt förnuft, och den som har sunt förnuft behöver inget antivirus!

Med sunt förnuft menas bland annat:

1. Använda Firefox, Opera, eller i värsta fall Internet Explorer 7 (som finns nergrävd i en buske nära dig).

2. Kör aldrig misstänkta program. Detta innefattar bland annat crack.exe och program som någon skickar genom MSN.

Det kan visserligen löna sig att köra ad-aware nån gång i månaden, men att vara paranoid lönar sig oftast inte.

Det hjälper inte :D man måste ha intrångs skydd .. och det får man med anti virus

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tack för alla bra svar!

Andvänder nu..

Norton Internet Security

Ad-Adware

ClamWin Antivirus

F-Prot antivirus

Norton Antivirus

Brukar skanna datorn 4-5-6 gånger varje dag. Sen brukar jag rensa hårddiskarna 7-8 gånger varje dag, beroende på hur mycket jag andvänder den. Borde vara hyfsat säker nu I allafall, vill inte behöva omformatera den igen.  Något som jag har glömt?

Använd ett antivirus? är du dum eller?

Xogede: och vem är så dum att dom öppnar t.ex crack.exe, är man förnuftig så tar man inte emot .exe's på msn. Det finns många undantag, visst....men det är många som inte går på det heller.

Redigerad av MAFIA_KING
Länk till kommentar
Dela på andra sidor