AceError Skrivet 22 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2005 Hur får man så det är svenska röster som komenterar matchen? Jag har bara engelska fast jag har installerat på svenska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Det finns nån meny Vad så för me Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Hur får man så det är svenska röster som komenterar matchen? Jag har bara engelska fast jag har installerat på svenska. De är ass roligt o lyssna på arne o ankan ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 De är ass roligt o lyssna på arne o ankan !!! Haha...e det "ass" roligt?! tror du menar "as" roligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 Lånar tråden lite...Är det värt att köpa 06 när jag redan har 2005? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 27 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2005 Lånar tråden lite...Är det värt att köpa 06 när jag redan har 2005? Jaa lätt. Nya finter härligt spel, målvakten e riktigt härligt. Till PS2 allstå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 27 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2005 Lånar tråden lite...Är det värt att köpa 06 när jag redan har 2005? Inte direkt, lite små justeringar här och där som alltid, köp det om du är ett NHL fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts