Siana Skrivet 22 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2005 Jag hittade ett spel som heter Lemming Ball Z. Det är ett härligt 2d- fightingspel med karaktärer från Dragonball Z. Det går att spela över internet. Ett måste att testa. En del gillar det, en del inte. Lemming Ball Z Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 22 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2005 Asså när jag trycker på "player 1" så är det ju 2 st dataspelare hur gör jag så att jag får vara med och spela? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2005 Asså när jag trycker på "player 1" så är det ju 2 st dataspelare hur gör jag så att jag får vara med och spela? What? För mig funkar det fint Tryck på player 2 då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 22 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2005 What? För mig funkar det fint Tryck på player 2 då! Nvm, nu funkar det Spela online? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 22 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2005 Det var ganska kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2005 Nån som är med på en onlinematch? (Jag är rätt kass) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 22 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2005 Nån som är med på en onlinematch? (Jag är rätt kass) Jag är Kan tillägga att jag också är rättså kass Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 22 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2005 (redigerad) Jag är med... Vem hostar? Redigerad 22 oktober, 2005 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2005 Synd att man inte kan spela flera i ett game Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 22 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2005 Synd att man inte kan spela flera i ett game Kan man inte spela multiplayer? Är det bara 1 on 1? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2005 Kan man inte spela multiplayer? Är det bara 1 on 1? Bara 1on1 på multiplayer... Ingen fet kill 'em all Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Ngn som vill lira? adda mig på msn: m0rfin@wiee.net Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Ngn som vill lira? adda mig på msn: m0rfin@wiee.net *Fnitter* Jag vann Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts