Emilk Skrivet 22 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2005 Hej jag behöver hjälp. jag vill ha ett bra program som man kan göra bilar med. om det finns något program som är lätt att använda: snälla hjäp mig jag provade zmodeler men jag fattade ingenting Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flamman Skrivet 22 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2005 (redigerad) Sök innan du skapar nya trådar. Men några tips: SketchUp (förlåt för svavfelet ) Zmodeler 3DS MAX Redigerad 22 oktober, 2005 av Flamman Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
linus_gta Skrivet 22 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2005 Det stavas: sketchup flamman Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 22 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2005 För det första lär dig skriva bra topic namn detta hade inget med topicen att göra och för det andra ska du åxå lära dig att söka. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts