MarkusE Skrivet 22 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2005 (redigerad) Hade tänkt börja spela BF Vietnam! Men när jag har laddat ner 1.2 uppdateringen och ska öppna mappen där den ligger och installera den så: Först när datorn ska visa dens ikon så börjar den små lagga datorn sen när jag öppnar den så börjar det lagga och så försvinner skrvibordet i 5 minuter ungefär! Någon som har haft samma problem? Uppdateringen är nerladdad från EA Games! Har ni någon fungerande 1.2 uptade kan ni väll vara så snälla och lägga upp den. Redigerad 30 oktober, 2005 av MarkusE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 22 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2005 Dator specs? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MarkusE Skrivet 30 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Microsoft Windows XP Professional Version 2002 Service pack 2 Pentium 4® 4 cpu 2 Ghz 2.02 ghz 512 mb ram Nvidia GeForce4 ti 2000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 (redigerad) Jag rekonmenderar minst 1024 MB RAM till BFV. Dem officiella systemkraven är en ren lögn. Redigerad 30 oktober, 2005 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MarkusE Skrivet 30 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 (redigerad) Men Single Player har jag ju alltid kunnat spelat och det har inte laddat någonting nästan! Det är ju att jag inye ens kan komma in på installationene på Uppdateringen! Redigerad 30 oktober, 2005 av MarkusE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Jag rekonmenderar minst 1024 MB RAM till BFV. Dem officiella systemkraven är en ren lögn. Hmm nja det går mkt väl att lira mer 512 ram. Okey du kommer väll segare in på banorna men det funkar(funkade då jag körde) utmärkt för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MarkusE Skrivet 30 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Gurgel du har inte en 1.2 uppdatering som funkade? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Gurgel du har inte en 1.2 uppdatering som funkade??? Nepp inte kvar. Men testa att ta bort patchen helt och typ tanka den från fz.se och så spar du den till någonannan stans. Annars skulle jag typ formatera om hårddisken eller söka efter virus om det är så att du typ inte kan instalera andra saker eller nått sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts