Cyper Skrivet 22 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2005 När jag var på klassresa I Danmark gick vi ute på ett torg där. Längre bort satt det några män på ''filtar'' mitt på torget och sålde kakor av nåt slag. Sen skrek dom ''creme'ah and sugar'ah.'' Formerna som dom vit/gula kakorna var I var ungeför sånna pappers formar som man har kokos bollar I, fast mindre. ''kakan'' var hyfsat hård, såg i allfall ut så, men jag smakade inte. VAD I helpetans kan detta ha varit? Har nån/någon ett recept på detta, värkar krämigt gott! Ehum, såklart är det grädde och socker, men jag vill veta HUR man gör dom, skulle uppskatta ett recept. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bíg_mamá Skrivet 22 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2005 Sök på google Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 22 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2005 (redigerad) Sök på google Jag har gjort det. Vill ha ett perfekt recept. Värkar JÄVLIGT KRÄMIGT! Edit: Är det INGEN som vet?! :'( Redigerad 22 oktober, 2005 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts