nissehjelm Skrivet 22 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2005 Får upp "error reading disc", när jag lirar mitt san andreas. Inga direkt stora repor på skivan. Någon som vet vad felet kan vara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 22 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2005 Tillverkningsfel, kanske? Om du just köpt det kan du ta tillbaka skivan dit du köpt den så får du nog en ny. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nissehjelm Skrivet 22 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2005 Nädå, fick spelet i julklapp, det slutade funka i somras... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matte123 Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Till 99% en repa eller fettfläckar. Skivorna är superkänsliga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Ja, DVD skivor är lättpåverkade. Testa att tvätta den med tvål och ljummet vatten, så kanske den fungerar igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Bara är lite petig. Du har väll en Dvd spelare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Det låter som han kunnat spela det tidigare, så förmodligen. Du kan ju alltid testa att cracka spelet, så att du kan spela utan skivan. Så länge du har en laglig version, menar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chriller Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Det kan vara fel på din laser i8 ditt ps2 min polare har samma fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CalleHenke Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Asså, det är ju ett känt faktum att lasern kan lägga av när man lirat SA ett tag (på ps2), dock kan man skruva upp höljet och skruva på lasern så funkar det. Ett tag i alla fall, jag köpte ett nytt ps2 när jag fick samma problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pamlor Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Prova att stata från exe filen direkt, andra alternativet är att installera om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Har du på PS2? Testa att skjuta in lasern med fingrarna, ibland kan den åka ut lite så man måste skjuta in den, får skjuta in den ganska ofta. Annars kan du lämna in skivan på slipning, kostar runt 50 kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Ja, DVD skivor är lättpåverkade. Testa att tvätta den med tvål och ljummet vatten, så kanske den fungerar igen. Tvål och vatten? Om skivor är så kännsliga kan det väl inte vara bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts