Kane Skrivet 13 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Det får de inte göra eftersom låtarna är upphovsrättsskyddade Precis. Vi skulle väldigt gärna dela med oss radiokanalen, men vi får ju inte lägga upp dem någonstans p.g.a. lagen. Det skulle annars vara kul om andra kunde höra den. Men jag är osäker på om det verkligen är så big deal. För t.ex. den välkända Vice City stuntfilmen; Miss This. Jag tvivlar starkt på att de har fixat rättigheter till låtarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Mötley Crüe - Dr. Feelgood (1989) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 14 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2005 Är inte Knocking on heavens door av Gun N Roses en cover? Det finns liksom 1000 covers på den så... orka ta med den om det inte är orginalet. Jo. det är en cover. Bob Dylan gjorde orginalet tror jag. Men snälla ta med Civil War - GN'R! Kanske lite trög början, men den är så hård i mitten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kane Skrivet 18 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 november, 2005 Tycker ni att jag ska behålla "nya låtar" temat. Alltså att jag bara har låtar från 88-92? Eller ska jag börja plocka ut riktigt bra låtar helt enkelt? Typ 70 tal osv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts