Kane Skrivet 22 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2005 Hej! Jag hittade värsta coola buggen. Åtminstånde tror jag att det är en bugg. Men det var i alla fall så, att man sticker till El Quebrados längst upp i norr och ganska långt västerut, där ska man köpa M4an, om man inte redan har den. Sen ska man ta fram M4an så att man håller i den med händerna och sedan gå in i shooting range. Cancella shooting rangen och gå ut så har du oängligt med skott til M4an. Du kan göra lika dant med Mp5an. Fett glad jag blev asså! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 22 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2005 Old news... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kane Skrivet 22 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2005 (redigerad) Old news... Ok... sorry. Men jag tyckte att det var rätt ballt ändå. Borde jag ha sökt först kanske? ` Men vet du hur man kan få oändligt med skott till andra vapen då? Redigerad 22 oktober, 2005 av SnowstormGta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 22 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2005 (redigerad) Ja, det underlättar, men oh well. BTW så får man oändlig ammo till alla vapen om man klarar 100%. Redigerad 22 oktober, 2005 av JohnnyH87 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kane Skrivet 22 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2005 BTW så får man öändlig ammo till alla vapen om man klarar 100%. Vad har det med saken o göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 22 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2005 Vad har det med saken o göra? Det var ett svar på din fråga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kane Skrivet 22 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2005 Det var ett svar på din fråga. Men det vet jag redan. Men finns det en bugg för att få oändligt med skott till de andra vapnena. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 22 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2005 Men det vet jag redan. Du frågade ju..? Vad har det med saken o göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kane Skrivet 25 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Du frågade ju..? Nej, det frågade jag inte.... Jag frågade om det fanns en bugg så man kan få oändligt med skott till de andra vapnena. Inte om man kudne klara spelet och få det. För jag hade inte tänkt klara spelet än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA//Nörden Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Man skriver vapenfusket typ 10000000 ggr så får man oändligt med ammo?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Du får inte oändligt med ammo, det som händer är att när du har över 9999 ammo så slutar siffrorna visa hur mycket ammo du har. Varje gång du går in i shooting range och avbryter får du dubbelt så mycket ammo än tidigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Man skriver vapenfusket typ 10000000 ggr så får man oändligt med ammo?! Det finns en "oändligt med skott kod", mycket bättre och enklare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Ganska jobbigt att få slut på skotten om man har oändligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Hej! Jag hittade värsta coola buggen. Åtminstånde tror jag att det är en bugg. Men det var i alla fall så, att man sticker till El Quebrados längst upp i norr och ganska långt västerut, där ska man köpa M4an, om man inte redan har den. Sen ska man ta fram M4an så att man håller i den med händerna och sedan gå in i shooting range. Cancella shooting rangen och gå ut så har du oängligt med skott til M4an. Du kan göra lika dant med Mp5an. Fett glad jag blev asså! Tack för tipset Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts