kattälskaren Skrivet 22 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2005 När jag lyssnar på musik i WMP så syns det inte på msn fast jag har bockat i "Visa musikinformation från Windows Media Player som ett personligt medelande" vad ska jag göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 22 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2005 När jag lyssnar på musik i WMP så syns det inte på msn fast jag har bockat i "Visa musikinformation från Windows Media Player som ett personligt medelande" vad ska jag göra? Haha vilket sammaträffande Försökte fixa det nyss men med inget resultat.. ja jag har samma problem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2005 (redigerad) Lite snabbat Offtopic: Ni två där uppe, är det en slump att ni har likadana bilder eller ni känner varandra? Har funderat på det ett tag nu. Redigerad 22 oktober, 2005 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 22 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2005 Man måste väll använda Windows Media player Tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 22 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2005 Man måste väll använda Windows Media player Tror jag Det har jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 22 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2005 (redigerad) Aj fan såg inte det :"> Edit: testa om detta funkar Redigerad 22 oktober, 2005 av virre cool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 22 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2005 Lite snabbat Offtopic: Ni två där uppe, är det en slump att ni har likadana bilder eller ni känner varandra? Har funderat på det ett tag nu. Menar du deras avatars? De finns väl iallfall med att välja på när man registrerar sig på forumet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 22 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2005 (redigerad) Lite snabbat Offtopic: Ni två där uppe, är det en slump att ni har likadana bilder eller ni känner varandra? Har funderat på det ett tag nu. Det är en standard avatar, om du går in i avatoar settings så kan du välja typ "IPB Gallry" eller nåt och där finns massa standardbilder. EDIT: Tiger han före Redigerad 22 oktober, 2005 av fabian Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 22 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2005 Aj fan såg inte det :"> Edit: testa om detta funkar Tack, nu funkar det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 22 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2005 Tack, nu funkar det Funkar för mig med ..tack! Btw. så känner vi inte varandra.har katt bilden för min katt ser presis ut sådär.. Den vita lilla gosigen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 22 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2005 Jag har bilden för jag gillar katter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 22 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2005 Man måste väll använda Windows Media player Tror jag Nope, använder iTunes Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts