diarrehampus Skrivet 22 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2005 Hur högt är det ungefär till sadeln på en reiju drac? Tror ni om man är cirka 160 lång så kan man ha fötterna i backen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 22 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2005 Hmm jag är runt 170 tror jag ( ) Jag når ner på en reiju från 04 03 nått sånt, annars finns det väl nån med reiju du kan testsitta ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 22 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2005 Hur högt är det ungefär till sadeln på en reiju drac? Tror ni om man är cirka 160 lång så kan man ha fötterna i backen? Kolla ifall detfinns supermotard dm e ju lite lägre, jag tog en supermotard fast xps men dom når jag ner på precis typ och så får man massa fancy crap till som elstart, men det e gay finns ingen kick Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 22 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2005 Hur lång är du då? är dom höhre än reiju? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 22 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2005 Tumstock någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 22 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2005 Hur lång är du då? är dom höhre än reiju? Jag tror det, men jag kan ta en bild om du vill när jag sitter elelr står jämte är på öppet hus nu o har en massa cameror Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2005 Hur högt är det ungefär till sadeln på en reiju drac? Tror ni om man är cirka 160 lång så kan man ha fötterna i backen? Med risk för att göra bort mig... Exakt vad är en en arc-grej som ni snackar om? En moped?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 22 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2005 Med risk för att göra bort mig... Exakt vad är en en arc-grej som ni snackar om? En moped?! Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 22 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2005 Jag är ungefär 1.63 och jag når iaf ner till marken på kompisens 03... Så tror att det inte ska vara nåt problem för dig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 22 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2005 Det finns en moped tråd- och man kan ju ha olika långa ben fast man är lika lång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 22 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2005 Mina ben ligger på cirka 80-90 där nånstans. Tack för svaren. jag gissar på att jag är 160 nånting sen nån cm till med skor. Sen hinner jag växxa lite till april oxå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 22 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2005 Jag är 183 o når ner om ja bara gör me ett ben.. når inte ner med båda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 22 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2005 Cirka 160 lång... Köp en standardmoped... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 22 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2005 Köp en standardmoped... Menar du en sKroter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 22 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2005 180 cm tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 22 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2005 Ärdu 160 cm passar det perfekt.. min polare är 157 och han har en drac.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 22 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2005 Om du tänker köpa moppe så tycker jag att du ska köpa Derbi senda X-race SM. Bra moppe och inte specielt hög Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 22 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2005 Jag är 183 o når ner om ja bara gör me ett ben.. når inte ner med båda Då har du nog ganska korta ben.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Då har du nog ganska korta ben.. Eller asså ja når ner om ja tar tårna i backen.. men inte hela fötterna nere.. o ja e 183.. o ja har inte korta ben... o min e inte höjd.. wtf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hjelmen Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 (redigerad) Jag är 191 och når ner jättelätt:P Redigerad 23 oktober, 2005 av Hjelmen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts