Bubbli Skrivet 22 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2005 Om man laddat ner en skin till Sims 2 vart ska man lägga det då? I filen jag fick med så säger den i "Saved Sims" eller något sådant men jag hittar den inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 22 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2005 Du klickar på filen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 22 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2005 Jag fattar inte det. Men det är lungt. Den låg visst i mina dokument. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 22 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2005 Alla kläder/hår å sån shit, prylar och h4x ska ligga i downloadsmappen. Som finns i mina dokument. Fast, det tycks du redan ha listat ut nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 22 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2005 Kanske det. Men jag la det i Saved Sims och det funkade också[insert msns konstiga snubbe med tungan ute här]. Jag måste få människorna att tjäna pengar... Slängde in 5 pers i ett hus för typ... En Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts