RadiuZ Skrivet 22 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2005 Nej, tyvärr :'( På CDON verkar hela spelet kosta 89 kr. Det är billigt som tusan. CDON Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 22 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2005 Åh...vill ha . Men en Xbox 360 blir det inte och datorn är för kass så det blir att hålla tummarna på en PS3 realese. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 22 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2005 Åh...vill ha . Men en Xbox 360 blir det inte och datorn är för kass så det blir att hålla tummarna på en PS3 realese. Tyvärr ser det väldigt mörkt ut för det, är jag rädd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 22 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2005 Tyvärr ser det väldigt mörkt ut för det, är jag rädd. Vore så j'vla bra om det kunde komma till PS3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 22 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2005 Tyvärr ser det väldigt mörkt ut för det, är jag rädd. Ja, men man vet ju aldrig. JAg tror och hoppas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Ja, men man vet ju aldrig. JAg tror och hoppas Samma här. Har fortfarande inte fått svar på min fråga om vad Collector's Edition är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 (redigerad) Samma här. Har fortfarande inte fått svar på min fråga om vad Collector's Edition är. Första länken på google: http://www.webhallen.com/prod.php?id=47716 Features: Collector's Edition Content: • Pocket Guide to the Empirel • Makingi of Oblivion Documentary • Septiml Gold Coin Redigerad 23 oktober, 2005 av RadiuZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Årets noobfråga nummer ett. men jag har aldrig fattat om det även är multiplayer spel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Årets noobfråga nummer ett. men jag har aldrig fattat om det även är multiplayer spel... Nej bara offline. Men du kanske kommer kunna ladda ner grejer till spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Nej bara offline. Men du kanske kommer kunna ladda ner grejer till spelet. Precis som med Morrowind kan man ladda ner plug-ins, typ nya sköldar, quests och t.o.m nya platser. I Morrowind kan man t. ex ladda ner en hel ny ö (siege at Fire-nåt heter den nog) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Jag drar upp denna för att meddela att Oblivion har blivit försenat tills nästa år Här kan ni läsa mer. Fan! Jag som längtar så mycket efter Oblivion Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 1 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Det skumma med det är att Bethesda envisas med att hålla fast vid att spelet kommer släppas till Jul. Just det här utlåtandet från Take-Two har satt igång en massa vilda diskutioner i det oficiella forumet pga att Bethesda inte komenterar det och att en hel del inte tror på det. Fast känner jag Take-Two rätt så vet säkert inte ens Bethesda om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Jag drar upp denna för att meddela att Oblivion har blivit försenat tills nästa år Här kan ni läsa mer. Fan! Jag som längtar så mycket efter Oblivion NEEEJ! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 1 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 NEEEJ! :'( Själv väntar jag på att spelutvecklarna ska vakna och komentera det här. (Det är natt i USA just nu) Jag medelar vad de säger när de säger nånting om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Själv väntar jag på att spelutvecklarna ska vakna och komentera det här. (Det är natt i USA just nu) Jag medelar vad de säger när de säger nånting om det. Har dom gått ut med nått ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 3 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 (redigerad) Har dom gått ut med nått ? Nix. Ingenting. De vägrar komentera det och dewt verkar driva alla fansen till vansinne (Mig med). Typ fullt krig på elderscrolls forumet mellan de som tror på Take-Two at spelet släpps först om ca 3 månader och de som tror de ljuger och håller sig till Hollidays 2005 datumet. Totalt kaos. Verkar ha lugnat ner sig lite nu men de har plöjt igenom mer än 1 discusions tråd/timmen om det här i 2 dagar nu. (200 inlägg per tråd så blir det en hel del trådar) Hmm, varför känner jag mig plötsligt för att säga "This is Patric Nilsson, comming to you live from Ground Zero!"? Redigerad 3 november, 2005 av Crusader Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 4 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 OK, nu har de äntligen gått ut med det. Datumet har nu ändrats till Early 2006. Det betyder med all sanolikhet Feb. eller Mars 2006. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 OK, nu har de äntligen gått ut med det. Datumet har nu ändrats till Early 2006. Det betyder med all sanolikhet Feb. eller Mars 2006. Aah , kasst ;( får väl nöja mig med NFS: MW som första spel då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts