Jump to content

The Elder Scrolls IV: Oblivion

Crusader
 Share

Recommended Posts

Samma här. >_<

Har fortfarande inte fått svar på min fråga om vad Collector's Edition är.  :mellow:

Första länken på google: http://www.webhallen.com/prod.php?id=47716

Features: Collector's Edition Content:

• Pocket Guide to the Empirel

• Makingi of Oblivion Documentary

• Septiml Gold Coin

Redigerad av RadiuZ
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 2 weeks later...

Det skumma med det är att Bethesda envisas med att hålla fast vid att spelet kommer släppas till Jul.

Just det här utlåtandet från Take-Two har satt igång en massa vilda diskutioner i det oficiella forumet pga att Bethesda inte komenterar det och att en hel del inte tror på det.

Fast känner jag Take-Two rätt så vet säkert inte ens Bethesda om det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har dom gått ut med nått ?

Nix. Ingenting. De vägrar komentera det och dewt verkar driva alla fansen till vansinne (Mig med).

Typ fullt krig på elderscrolls forumet mellan de som tror på Take-Two at spelet släpps först om ca 3 månader och de som tror de ljuger och håller sig till Hollidays 2005 datumet. Totalt kaos. Verkar ha lugnat ner sig lite nu men de har plöjt igenom mer än 1 discusions tråd/timmen om det här i 2 dagar nu. (200 inlägg per tråd så blir det en hel del trådar)

Hmm, varför känner jag mig plötsligt för att säga "This is Patric Nilsson, comming to you live from Ground Zero!"? :lol:

Redigerad av Crusader
Länk till kommentar
Dela på andra sidor