Invictus Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 FZ delar ut beta nycklar till City of Villains betan, allt man behöver göra är att svara på 3 frågor svaren är: 1.Lord Recluse 2.Nej 3.28 Oktober de som vill ha får skynda att anmäla sig, http://www.fz.se/artiklar/article.php?id=1027 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 22 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2005 Sitter och väntar på min kod nu. Längtar tills jag får den. Alltså... Betanyckeln är redan min men jag skulle skapa ett account på PlayNC också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 22 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2005 BAH! Tävlingen var avslutad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Haha.. jag vann Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts