Xemtoth Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 (redigerad) Har ett problem med mitt msn/mail. Jag kan logga in på min msn som vanligt, men mailen funkar inte, står bara "Hotmail innehåller inte stöd för det .NET Passport-konto du är inloggad på. Besök webbplatsen Hotmail om du vill ha information eller skaffa ett gratiskonto." när jag loggar in via sidan, trycker jag på brevet i msn rutan så kommer Outlook Express fram, vad kan det vara? har nån mer än jag detta fel? är det kanske nån mail uppdatering? tacksam för tips och svar edit: när jag försöker regga nytt eller liknande kommer ett 404 error upp, kan det bero på nån uppdatering eller fel på hotmail sidan? Redigerad 21 oktober, 2005 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Har ett problem med mitt msn/mail. Jag kan logga in på min msn som vanligt, men mailen funkar inte, står bara "Hotmail innehåller inte stöd för det .NET Passport-konto du är inloggad på. Besök webbplatsen Hotmail om du vill ha information eller skaffa ett gratiskonto." när jag loggar in via sidan, trycker jag på brevet i msn rutan så kommer Outlook Express fram, vad kan det vara? har nån mer än jag detta fel? är det kanske nån mail uppdatering? tacksam för tips och svar edit: när jag försöker regga nytt eller liknande kommer ett 404 error upp, kan det bero på nån uppdatering eller fel på hotmail sidan? Har samma problem.. hmm... va irriterande, ja som skulle skicka mail nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 21 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Har samma problem.. hmm... va irriterande, ja som skulle skicka mail nu Tur att det inte bara jag som har problem, för då vet jag att det inte är nåt dumt med just min mail eller msn, hoppas det fixar sig snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Jag upptäckte också det... Klantigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 22 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2005 Skönt att det är fixat nu iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts