Jesper Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Ja är det någon som kollar på detta program? vad tycker ni om det? Ni som inte sett det så kolla kl 21.00 på discovery ikväll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Grymt kul, han från Top Gear är så jäkla klockren =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 22 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2005 Ingen mer som kollar? vilka två saker va deet han hade i toan? så där så det blev massa skum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 22 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2005 (redigerad) Ingen mer som kollar? vilka två saker va deet han hade i toan? så där så det blev massa skum. Jag kollar på det Igår så kom jag utifrån 21:40 och fattade att brainiac var pågån 10 min senare.. såg bara hmmm...Tjejerna som sprängde toan och ngt innan det Edit:Ja justdet. de sprängde badkar med jävligt sköna metaller typ? Redigerad 22 oktober, 2005 av Xazzi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Natrium och Väteperoxid blir skum! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 En aning fjantigt.. Mythbusters wannabe.. Snor ju deras idéer.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 (redigerad) En aning fjantigt.. Mythbusters wannabe.. Snor ju deras idéer.. Ja.. typ.. Men brainiac gör typ "coolare" expreriment tex mycket sprängmedel. + min favorit (har man bättre prestation i sport om man har hafft sex dagen innan " ...jajaj inte mina favorit Redigerad 28 oktober, 2005 av Xazzi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 29 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Natrium och Väteperoxid blir skum!ja juste det var det dom använde tackar. En aning fjantigt.. Mythbusters wannabe.. Snor ju deras idéer. Dom testar ju inte direkt några myter de leker bara med massa roliga saker. och så klart mythbuster är bättre för det är ju nästean det bästa programet som finns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 En aning fjantigt.. Mythbusters wannabe.. Snor ju deras idéer.. Japp, säger det samma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kalle.b Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 (redigerad) Japp, säger det samma. Mm Fast jag tycker både om Mythbusters och Braniac. Mythbusters håller ju mest på med myter och sådant. Och Braniac håller mest på med expriment. Jag tyckte det var kul när Braniac sprängde badkaren med nån slags metall. Redigerad 30 oktober, 2005 av kalle.b Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Infinite Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Damn... jag missade det. Var det något att hänga i julgranen? (dvs, var det bra? ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Damn... jag missade det. Var det något att hänga i julgranen? (dvs, var det bra? ) STOR BOKSTAV jarå.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Ja det var väl ganska kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 31 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Var det något att hänga i julgranen? Ja de stoppa in en ljusslinga i micron...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts