Martin-123 Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Här är min film. Gjorde den tillsmmans med min brorsa. Skriv vad ni tycker! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Filmen va okej! Dock så va den lite för stor, 100 MB, men vem bryr sig bra jobbat! 9/10 musiken 10/10 filmen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Så du menar att det inte går att göra bättre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sudden Skrivet 22 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2005 Kan du inte lägga upp din fil på rapidshare.de istället! Tar ju 20 min innan man kan ladda ner från FF Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 22 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2005 Kan du inte lägga upp din fil på rapidshare.de istället! Tror den är för stor för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 22 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2005 Kan du inte lägga upp din fil på rapidshare.de istället! Tar ju 20 min innan man kan ladda ner från FF Själv hatar jag FF men den var för stor för Rapidshare! :'( Men jag vill ha kommentarer om filmen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 22 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2005 Tycker den var rätt bra. Musiken var helt OK. Men synd för fraps-texten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 22 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2005 Thegamersalliance är enligt mig den bästa hosten. testa näst gång. enligt mig en ganska bra film, lite enformig och inga svåra stunts men ändå väldigt kul att kolla på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts