GiZmo Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Vem orkar trycka in massa knappar varje gång man använder åäö? Annars är det bara att använda ett svenskt tagentbord Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Låt Kalles ord tysta Tanges mun.. Hur visste du att jag kallades för tange? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Jo men ja bor i usa nu så vi har haft lite strul med datan. men vice hadde rätt. Bontölp. Låtsas på. Själv bor jag I Alaska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Frågan är om telia finns i usa också... din isp är telia... väldigt konstigt tycker kalle Frågan är om telia finns i usa också... din isp är telia... väldigt konstigt tycker kalle Frågan är om telia finns i usa också... din isp är telia... väldigt konstigt tycker kalle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Vad kul, En ny ljugtråd... Jag ska på toalettem nu, Får jag göra en tråd om det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Hallå alla, vafan, det var ju för att han bor i USA, förstod ni inte det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Emmet vad har du att säga till ditt försvar ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Han är ju i USA, Kanske krångel med telia i usa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Bontölp. Låtsas på. Själv bor jag I Alaska. Och jag är i Teneriffa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Annars är det bara att använda ett svenskt tagentbord Säker? I kina tex ser taligentbordet ut som här (typ) Såg det på HjÄrnKontoRet när jag va liten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Säker? I kina tex ser taligentbordet ut som här (typ) Såg det på HjÄrnKontoRet när jag va liten Jo men det e klart kineser använder åäö (DOH!) haha nej dom har alfabetet sen lite av sina tecken på samma knappar som dom buntar ihopp så det blir tecken, dom har en knapp som dom trycker on på när dom ska ha alfabete o tvärt om, en japan visade det för mig med sin webb kamera, för det var mitt livs mysterium innan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts